Halo Infintes co-op dröjer - då får Master Chief Collection co-op-uppdatering

Robot
Halo Infintes co-op dröjer - då får Master Chief Collection co-op-uppdatering
Medlem

nu är jag förvirrad, men season 2 låter för mig som något som bara handlar om MP.. sen står det "Den släpps den 3 maj och innehåller bland annat två nya kartor, nya spelformer och mer story."

Så kommer MP få story eller kommer SP få mer story iom season 2?


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av Issue:

nu är jag förvirrad, men season 2 låter för mig som något som bara handlar om MP.. sen står det "Den släpps den 3 maj och innehåller bland annat två nya kartor, nya spelformer och mer story."

Så kommer MP få story eller kommer SP få mer story iom season 2?

Alla får mer story! Du får story! Du där får också story! Den där får också story!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Skribent

Känns som de vill ha co-op crossplay i Infinite och att de nu testar koden på Halo 3.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hide the pain Cortana

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Känns som de vill ha co-op crossplay i Infinite och att de nu testar koden på Halo 3.

Haha aa juste för halo 3 har ju enastående nätverkskod.

Medlem

En väldigt liten uppdatering på 2 gig. Där dom bla lägger till floodrun(deras horde läge) i custom playlists

Medlem

Två nya banor efter ett halvår, wow.

NuZ
Testpilot

Hmmm det går bra nu?!

Fantastiskt spel men om det ska vara levande och ett bra GaS spel så behöver de faktiskt öka både kvalitet och kvantitet på uppdateringar


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Testade mp under en helg. Sedan var det tack och hej. Spelade samma kartor hela tiden och jävligt laggiga servrar. Samt en jävla massa grind för battlepasset, det spelade ingen roll om man spelade bra eller dåligt, man fick samma xp ändå.

Medlem
Skrivet av Du_d3:

Två nya banor efter ett halvår, wow.

Alla vet ändå hur det slutar, precis som med CS, 1 bana (de_dust2), funkar i typ 20 års tid. Behövs inte fler banor om dom bara ha en bra!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Alla vet ändå hur det slutar, precis som med CS, 1 bana (de_dust2), funkar i typ 20 års tid. Behövs inte fler banor om dom bara ha en bra!

Fast till skillnad från Halo så spelar ju faktiskt folk fortfarande CS. Jag med! Efter alla år.

694 355 spelar CS just nu.
4200 spelar Halo Infinite just nu.

Medlem

Cs e astrist sen de tog bort fordonen o slitade utveckla spelet efter 1.3 xD
När ja upptäckte battlefield o operation flashpoint så kändes cs ganska tamt.

Medlem

Testade Halo 3 crossplay och funkade riktigt bra på ett par timmars spelande i kampanjen


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

1
Skriv svar