Suikoden! Typ! Eiyuden Chronicle: Rising släpps om en månad

Robot
Suikoden! Typ! Eiyuden Chronicle: Rising släpps om en månad

Förspel i maj inför den stora releasen 2023.

#eiyuden-chronicle, #eiyuden-chronicle-rising


Medlem
Episkt

Ett självklart lir!!! Suikoden var ett favoritspel när det begav sig. Maximal hype 😍

Medlem

Det var som fan! Blir å lira


signatur

I got an offer you cant refuse!

Tor
Medlem

Riktigt taggad på huvudspelet men Rising blir nog inte så dumt

Medlem

Ser fram emot huvudspelet galet mycket då Suikoden är min favorit när det gäller JRPG-serier, möjligtvis min favoritserie oavsett genre. Men det ska bli väldigt intressant att pröva på det här också.

Medlem

Gratis är gott, kommer lätt att testa. Även om jag nog inte har tid eller ork för ett helt JRPG.

Medlem

Suikoden 1 och 2 är två av de bästa rollspelen någonsin, så förväntningarna på och längtan efter huvudspelet är inte att leka med.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Suikoden 1 och 2 är två av de bästa rollspelen någonsin, så förväntningarna på och längtan efter huvudspelet är inte att leka med.

Så är det. Suikoden V är dessutom lätt ett av de mest förbisedda och underskattade rollspelen till PS2. Och själv har jag t o m varma minnen av Suikoden III, trots dess många tillkortakommanden.

Medlem

Day 1-köp! <3

Medlem

Suikoden 1 & 2 vilka minnen ! Hoppas nu detta blir bra. Som någon nämnde tidigare inget internet, vi är nog 200 år gamla tillsammans då

Medlem
Skrivet av Mortyman:

Så är det. Suikoden V är dessutom lätt ett av de mest förbisedda och underskattade rollspelen till PS2. Och själv har jag t o m varma minnen av Suikoden III, trots dess många tillkortakommanden.

Av någon anledning har jag bara spelar ettan och tvåan. Vet inte varför det blev så. Men framförallt tvåan - vilket otroligt mästerverk det är.

1
Skriv svar