Snabbkollen - Har du tagit en längre paus från spel?

Nej, inget medvetet sådan i alla fall. Har säkert slunkit förbi någon vecka eller flera. Speciellt nu för tiden. Men aldrig så jag känt att att jag behöver lägga av.

Inte ens under mina föräldrars mardrömssemestra i fyra veckor av spartanskt levande i stugan (utan el och vatten) hindrade inte mig med mitt GBA/Nintendo DS.;) Fick däremot insupa E3-nyheter ett par veckor efter alla andra.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Ja, ibland kan det gå månader utan att man spelar något antingen pga brist på spel att köra eller att man är så pass slut från jobbet att man inte orkar spela.

Medlem

När man fick barn så höll man upp men efter förlossningen va det dags igen

Medlem

Jag har ofta ofrivilliga långa pauser.
Livet kommer i vägen hela tiden.
Om det inte är flytt så är det jobbet, ungarna, renoveringar, familjetragedier osv.
Saknar tiden då man hade ro att sätta sig ner och starta ett spel, utan att bli stressad över det.
Men just nu ser det ljust ut. Om ca 1 månad har jag ett vardagsrum och en tv, soffa och dator kopplad till TVn.
Då ska jag ta igen massor med spel som jag inte fått spela.

Medlem

Jag tar aldrig paus med mitt spelande, brukar bara byta genre när jag känner mig lite trött

Inaktiv

Det har aldrig gått år innan jag spelat, men just nu har det ändå gått i alla fall mer än en vecka sedan jag spelade sist.

Medlem

Nej började spela när jag blev 10(1989) & har försökt att spela så mycket jag orkar sen dess.....

12
Skriv svar