Frestar Sean Murray oss med något piratrelaterat till No Man's Sky?

Robot
Frestar Sean Murray oss med något piratrelaterat till No Man's Sky?
Medlem

spännande. ett av tidernas bästa spel har det blivit

Medlem

Är ju naturligt skeptisk till allt med Sean Murray. Att spelet "No Man's Sky" kanske är bra (efter många år) är såklart positivt men människor som använde sina pengar för att köpa spelet i sitt ursprungliga skick blev ju verkligen lurade. Kommer följa utvecklingen men blir inte ett köp förrän jag bekräftat att spelet är värt pengarna.

Medlem

Spelvärlden är verkligen en perfekt arena för lögner och svek som sedan inte spelar någon roll, för det behöver inte spela någon roll egentligen. Alla blev nöjda i slutändan, så länge spelet sålde på förköp och massiv hype.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Ninami:

Är ju naturligt skeptisk till allt med Sean Murray. Att spelet "No Man's Sky" kanske är bra (efter många år) är såklart positivt men människor som använde sina pengar för att köpa spelet i sitt ursprungliga skick blev ju verkligen lurade. Kommer följa utvecklingen men blir inte ett köp förrän jag bekräftat att spelet är värt pengarna.

Köp Gamepass för en tia just nu, och testa. Jag väntade något år innan jag köpte, och jag tycker det är värt det nu.


signatur

I drank what?

Chefredaktör

Jag är verkligen glad att jag köpte det först 3 år efter release. Tycker det var ett underbart spel, lade hundratals timmar i det. Nu var det ett par år sedan jag spelade. Kanske värt att gå tillbaka och se vad som hänt sen sist...?

Medlem
Skrivet av Ninami:

Är ju naturligt skeptisk till allt med Sean Murray. Att spelet "No Man's Sky" kanske är bra (efter många år) är såklart positivt men människor som använde sina pengar för att köpa spelet i sitt ursprungliga skick blev ju verkligen lurade. Kommer följa utvecklingen men blir inte ett köp förrän jag bekräftat att spelet är värt pengarna.

En av de mest sevärda "dokumentärerna" om No Man's Sky går igenom två perspektiv av händelserna på ett riktigt bra sätt. Tror den är rätt spot on i allt som gick fel och varför:

https://www.youtube.com/watch?v=O5BJVO3PDeQ

Medlem
Skrivet av Ninami:

Är ju naturligt skeptisk till allt med Sean Murray. Att spelet "No Man's Sky" kanske är bra (efter många år) är såklart positivt men människor som använde sina pengar för att köpa spelet i sitt ursprungliga skick blev ju verkligen lurade. Kommer följa utvecklingen men blir inte ett köp förrän jag bekräftat att spelet är värt pengarna.

Så efter 19 expansioner och hyllningar i pressen så har du forfarande inte bekräftat att det är värt pengarna tror det är bäst att du tittar efter annat!

Medlem

Bara jag som tycker spelet är rätt uselt fortfarande? Gameplay-loopen är ju det tråkigaste som finns. Inventory systemet är ju fortfarande riktigt makaber och det går knappt spela co-op. Nej, långt kvar tills jag ska lägga ner tid på detta spelet. Behöver nog 5 år till.

Medlem
Skrivet av noreason:

Bara jag som tycker spelet är rätt uselt fortfarande? Gameplay-loopen är ju det tråkigaste som finns. Inventory systemet är ju fortfarande riktigt makaber och det går knappt spela co-op. Nej, långt kvar tills jag ska lägga ner tid på detta spelet. Behöver nog 5 år till.

Nä jag är på samma bana. Varje gång jag försöker spela det så kör jag några dagar men tröttnar fort för det är exakt samma sätt o spela oavsett deras expansioner.

Medlem

Utforskandet som jag hade hoppats mest på är fortfarande tråkigt. Allt värt att se på en planet kan du se inom den synbara horisont du landar i. Sen att varenda planet och solsystem i hela universum är populerat av exakt samma uppsättning rymdstationer, skeppsvrak och hubbar gör ju knappast saken bättre.

Medlem
Skrivet av hero:

Utforskandet som jag hade hoppats mest på är fortfarande tråkigt. Allt värt att se på en planet kan du se inom den synbara horisont du landar i. Sen att varenda planet och solsystem i hela universum är populerat av exakt samma uppsättning rymdstationer, skeppsvrak och hubbar gör ju knappast saken bättre.

Jag hade hoppats på fler rymdstationsvarianter och så vidare också. Better Planet Generation är ett absolut måste för min del för att vilja utforska nya planeter, men önskar att de började fokusera lite mer på självaste utforskning- och äventyrsaspekten igen, inklusive world generation aspekterna.

Om inget annat, gör som Bethesda (bland andra) gjort tidigare - kontakta de bästa mod-skaparna och erbjud de en position att utveckla det vidare.

Medlem
Skrivet av noreason:

Bara jag som tycker spelet är rätt uselt fortfarande? Gameplay-loopen är ju det tråkigaste som finns. Inventory systemet är ju fortfarande riktigt makaber och det går knappt spela co-op. Nej, långt kvar tills jag ska lägga ner tid på detta spelet. Behöver nog 5 år till.

Håller med dig. Köpte det några år sen på nån rea och gett det en chans iallafall. Gameplay-loopen är för mig dötrist. Det faktum att de gjort nittio-elva expansioner som varit gratis är såklart beundransvärt, men för mig är det fortfarande mer av en inspirerande ide än ett kul spel.

Medlem
Skrivet av Kiario:

Så efter 19 expansioner och hyllningar i pressen så har du forfarande bekräftat att det är värt pengarna tror det är bäst att du tittar efter annat!

Efter 19 expansioner och hyllningar från en liten klick så är spelet fortfarande tråkigt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Efter 19 expansioner och hyllningar från en liten klick så är spelet fortfarande tråkigt.

helt ok. smaken är olika.
Själv tycker jag det är fantastiskt på permadeath.

Medlem
Skrivet av hero:

Utforskandet som jag hade hoppats mest på är fortfarande tråkigt. Allt värt att se på en planet kan du se inom den synbara horisont du landar i. Sen att varenda planet och solsystem i hela universum är populerat av exakt samma uppsättning rymdstationer, skeppsvrak och hubbar gör ju knappast saken bättre.

beror på hur djupt du tittar. själv beundrar jag landskapets formationer, grottor och undervattensvärld som ständigt skiftar när man utforskar.

Medlem
Skrivet av Kiario:

helt ok. smaken är olika.
Själv tycker jag det är fantastiskt på permadeath.

Blev intresserad av permadeath. Har inte testat spelet på länge så blir att prova nu i samband med den nya uppdateringen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar