Dead Space-remaken får andra vapenljud, efter kritik från spelare

Robot
Dead Space-remaken får andra vapenljud, efter kritik från spelare

En Plasma Cutter ska ju låta på ett visst sätt...

#dead-space


Medlem

Pulse Riflen tyckte jag ändå lät ok, tror inte jag hade tänkt på att de ändrat ljudet om jag inte hade sett det där klippet. Det är nice att de tog emot sig feedbacken iaf för även fast de lät helt ok så låter de mycket bättre nu.

Fan vad sugen man blir att lira igenom denna trilogi igen. Älskar Dead Space!

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Pulse Riflen tyckte jag ändå lät ok, tror inte jag hade tänkt på att de ändrat ljudet om jag inte hade sett det där klippet. Det är nice att de tog emot sig feedbacken iaf för även fast de lät helt ok så låter de mycket bättre nu.

Fan vad sugen man blir att lira igenom denna trilogi igen. Älskar Dead Space!

Vad menar du med trilogi? Det finns ju bara 2 Dead Space spel


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Fick tummen ur att spela detta spel när dom gjorde detta avslöjandet. På PC tycker jag ändå det var en okej upplevelse 2022. Men ser ju inte fel ut det nya får jag säga


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Vad menar du med trilogi? Det finns ju bara 2 Dead Space spel

Tycker 3an är helt ok, är ju inte samma sak men om man tar det för vad det är så funkar det. Riktigt kul att bygga egna vapen och dessutom med en co-opmekanik som är rejält underanvänd, fler borde sneglat på det och inspirerats. Många kritiserar spelet och jag fattar ju varför, är absolut det svagaste i serien, men tror det är pga de höga förväntningarna och kraven som det är så hatat(?)

Medlem

Tyckte det lät bättre innan.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Vad menar du med trilogi? Det finns ju bara 2 Dead Space spel

Håller med om att 1an och 2an är mycket bättre men gillade fortfarande 3an. Visst det läskiga var typ borta men fortfarande ett roligt spel. Tyckte ändå vapen customizationen var rätt så nice. 7/10 spel imo.

nxo
Medlem

1an och 2an är fortfarande bra spel, var inte länge sedan jag tog mig igenom dom igen eftersom dom ligger "gratis" på game pass. Jag skippade 3an när det kom pga kritiken men tog mig även igenom det och njaa bra tidsfördriv men inte mer än så.

Hur kommer det sig att dom ändrade ljuden på vapenen till och börja med ? Gillar inte folk orginal ljuden ?

1
Skriv svar