Xbox ger tre månaders gratis Game Pass till vissa pc-spelare

Robot
Xbox ger tre månaders gratis Game Pass till vissa pc-spelare

Om man uppfyller specifika villkor.

#Game-pass


Medlem

Tycker Game Pass har varit väldigt generösa med erbjudanden. Själv har jag använt 3mån för 10kr, ett par ggr.

Avstängd

Uppfyller kriterierna men passar ändå ✋🏻 prenumerationstjänster är inte min grej, har dessutom 1000 spel på Steam varav 700 typ orörda!

Har flera ggr tagit Game pass 3 månader för 10 kr. Slutar alltid med att jag testar nåt spel första dagen för att sen inte röra tjänsten resten av tiden. Inget för mig.

Medlem

Tycker inte det finns så mycket av intresse så jag hoppar 🙈

Medlem

De är definitivt inte ärliga om kraven. Jag uppfylle de kraven som de listar, men får ändå avslag när jag clickar på "check eligibility". /smh

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Har flera ggr tagit Game pass 3 månader för 10 kr. Slutar alltid med att jag testar nåt spel första dagen för att sen inte röra tjänsten resten av tiden. Inget för mig.

Något måste vara fel med deras system för jag förnyar gång på gång tjänsten för 10:- så fort prenumerationen tagit slut. Ibland får jag tre nya månader, ibland en.

Medlem

Jag älskar Game Pass, har Game Pass Ultimate betalat fram till i maj nästa år. Jag använde Xbox Gold-tricket och betalade ~550 för ett år 👍

Medlem

Jag gillar Game Pass.

Medlem
Skrivet av neocon:

Något måste vara fel med deras system för jag förnyar gång på gång tjänsten för 10:- så fort prenumerationen tagit slut. Ibland får jag tre nya månader, ibland en.

Same. Vet faktiskt inte om jag någonsin har betalat fullpris för Game Pass hittils.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av General White:

Uppfyller kriterierna men passar ändå ✋🏻 prenumerationstjänster är inte min grej, har dessutom 1000 spel på Steam varav 700 typ orörda!

Humble bundle knarkare? 😅

Medlem

Jag köpte nyligen 6st 1-månadskoder för Ultimate för totalt 30 kronor. Använder knappt Game Pass men man får passa på när det är billigt.

Avstängd
Skrivet av baggso:

Humble bundle knarkare? 😅

Nej faktiskt inte, Ukraina-bundlen var den första jag köpte och där gav jag bort alla Keys utom de jag faktiskt ville ha (Satisfactory, Back 4 Blood och någon till..) däremot en hel del köp när det vart reor på Steam och man känt "varför inte.." 😎

Medlem

Nu är det 3 månader för 10kr för pc hela juni har man på sig! Gäller även dom som haft det tidigare.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

1
Skriv svar