Saints Row visar upp stora möjligheter att skräddarsy karaktär och imperium

Robot
Saints Row visar upp stora möjligheter att skräddarsy karaktär och imperium

Detaljstyr allt från bröstvårtor till fälgar.

#Saints-row, #Volition, #nyhetstips


Medlem

Daaamn, det blir ett köp

Medlem

Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.

Detta är inte ett spel för dig då.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Såg bättre ut än väntat. Hoppas att det blir bra, är försiktigt optimistisk.

Medlem

Saints Row ligger verkligen i framkant när det kommer till karaktärsredigering. Jag kanske inte gillar 90% av valen man kan göra, men jag är till 100% positiv att valen finns. Detta borde ALLA andra spelmakare ta efter fullt ut.

Geeks Gaming

Blev faktiskt sugen när jag såg hur mycket man kunde göra med fordonen. Såg mycket bättre ut än GTA. Hoppas mest man kan spara sina fordon och ha dom som default.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Man skulle kanske ta och installera Saints Row igen, detta låter rätt så roligt.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.

Det är garanterat inte bara du men tror ändå de flesta uppskattar customization.

Tycker det är lat design att inte ge spelare customization.

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.

Fast i ett openworld spel som detta känns det ju bara passande att man får åka runt i olika butiker och verkstäder osv
Men kan hålla med om att det kan vara rätt tråkig design, extremt många multiplayer spel plågas av den.

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Det är garanterat inte bara du men tror ändå de flesta uppskattar customization.

Tycker det är lat design att inte ge spelare customization.

Jag förstår och det kan vara en krydda. Men när jakten för att låsa upp nya skins blir huvudsyftet (kanske framförallt i multiplayer spel) så tycker jag att det gått lite snett. Men jag har aldrig varit en achivement hunter så det är säkert andra som uppskattar det.

Medlem

Det här ser ju bara bättre och bättre ut må jag säga

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.

Du är inte ensam. Jag kan tycka det är okej att göra en karaktär i ett rollspel, men skulle lika gärna kunna välja mellan olika presets.
Olika skins till vapen och bilar är något jag sällan brukar röra. Är nog för gammal 😁

Medlem

Fick starka Just Cause-vibbar. Kan nog bli kul det här.

Medlem

För en person som aldrig spelat ett saints row. Är det singleplayer eller multiplayer? Om båda, är singleplayer värt att spela?

Medlem
Skrivet av Jud1t:

För en person som aldrig spelat ett saints row. Är det singleplayer eller multiplayer? Om båda, är singleplayer värt att spela?

Det är singleplayer men finns 2spelar co-op i 2an-4an.
3an är nog mest värd att köra av dom imo, släpptes även en remaster till det för något år sen

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Det är singleplayer men finns 2spelar co-op i 2an-4an.
3an är nog mest värd att köra av dom imo, släpptes även en remaster till det för något år sen

Där ser man. Kanske blir att testa någongång?

1
Skriv svar