The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Upgrade värt att köpa?

Medlem
The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Upgrade värt att köpa?

Jag har 1800 timmar i skyrim , är det värt att köpa The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Upgrade. Jag har inte riktigt förstått vad man får i uppgraderingen. Nya quests, nya områden att utforska? Hur mycket av detta får man?

Medlem

Massor av fanskapade moddar (som annars kostar pengar) läggs till, samt lite olika funktioner som fiske, survival etc.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

KoP
Medlem

Hur har du lyckats spendera 1800 timmar i Skyrim? :S Tror jag toppade runt 200 timmar och då hade jag gjort och sett allt. :'D

Medlem

1800 timmar, du måste känna till varenda kotte och sten


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Måste ju vara en fantastisk trolltråd vi ser här i det vilda

Medlem

Jag har inte köpt spelet för utgåvan känns snarare som ett samlarobjekt än ett spel med nytt content. Alla dessa mods är ju dock en grej, men om jag inte misstar mig finns många av dom tillgängliga att köpa enskilt i spelets meny... Så om du inte har köpt en del av dessa så är det väl i så fall mer värt att köpa utgåvan

Jag har faktiskt varit taggad på ett nytt Elder Scrolls i många år, så kanske är det min bitterhet som egentligen får mig att inte köpa utgåvan lol. Men det vore kul att höra vad en person som kört Anniversary Edition har att säga.

Medlem

Jag köpte det till series X. (Fjärde köpet av spelet, ja jag skäms)
Jag har dock fått en bugg när det kommer till castle volkihar, aldrig stött på innan, så jag blev förbannad och avinstallerade spelet. Då har jag lagt ca 60 h och inte hunnit testat alla moddar via creation kit, det är ca 70st.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av Molotov:

1800 timmar, du måste känna till varenda kotte och sten

Jag har spelat det från och till sedan det kom ut. Det har ju kommit ut i olika versioner också. Jag undrar hur många timmar Shirley Curry har i Skyrim?

Medlem
Skrivet av Molotov:

1800 timmar, du måste känna till varenda kotte och sten

Jag har +1300 timmar i Fallout 4 men springer på ställen jag missat, senast idag. Samma hände senaste gången jag lirade med Skyrim. Givet inga gigantiska dungeons, men ändå.

Funderade på att köpa Anniversary, men kändes inte nödvändigt. Om du VERKLIGEN är inne i Skyrim så kör på, känner du dig trött och är nöjd med moddarna som finns i workshop, fundera på det.

1
Skriv svar