God of War-regissören manar till Ragnarök-tålamod: "Något coolt väntar"

Robot
God of War-regissören manar till Ragnarök-tålamod: "Något coolt väntar"

Det har gått fyra år sedan förra God of War.

#god-of-war-ragnarök


Medlem

Jag hoppas att de gör ett bättre jobb med PS5-versionen än vad Guerilla gjorde med Forbidden West. Känns verkligen som att man spelar ett patchat PS4-spel där.

Hursomhelst så har jag mycket hopp inför detta, har spelat igenom GoW 2018 tre gånger.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Jag hoppas att de gör ett bättre jobb med PS5-versionen än vad Guerilla gjorde med Forbidden West. Känns verkligen som att man spelar ett patchat PS4-spel där.
.....

Samma Forbidden West som Digital Foundry kallar en "PS5 Showcase", där jämförelserna mellan PS5 och PS4 liknas vid PC Ultra och PC Low inställningar. Utifrån deras video och vad jag själv upplevt i spelet så har Guerilla gjort ett riktigt bra jobb, i alla fall i "Resolution mode". Kan hända att de med full fokus på PS5 eventuellt kunde ha fått resolution mode att köra på 60fps dock kanske.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Jag undrar när de ska avslöja vad Barlog arbetat på sedan God of War?

Medlem
Skrivet av matt76:

Samma Forbidden West som Digital Foundry kallar en "PS5 Showcase", där jämförelserna mellan PS5 och PS4 liknas vid PC Ultra och PC Low inställningar. Utifrån deras video och vad jag själv upplevt i spelet så har Guerilla gjort ett riktigt bra jobb, i alla fall i "Resolution mode". Kan hända att de med full fokus på PS5 eventuellt kunde ha fått resolution mode att köra på 60fps dock kanske.

DF är inte gospel, det finns väldigt många som är missnöjda med Performance Mode och hur lite DF sade om det. För mig skulle 30 FPS-lägen lika gärna kunna utebli, så upplevelsen var inte vad jag hade hoppats.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Shit vad jag längtar efter detta!

Medlem

Håller GOW som ett av de bästa spel jag spelat så ser mycket framemot detta!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar