FZ Play - Kungamord i King Arthur: Knight's Tale

Robot
FZ Play - Kungamord i King Arthur: Knight's Tale
Frilansare

Spännande! Sugen på det här spelet.

Moderator

Tycker också det ska bli spännande. Har som vanligt inte kollat på några videos eller knappt läst om spelet för att kunna ge er ett ärligt första intryck!

Medlem

Åkte in på önskelistan nu, blir till att skaffa det lite längre fram.

Redaktör
Skrivet av Fulci:

Åkte in på önskelistan nu, blir till att skaffa det lite längre fram.

Recension är på gång, som sagt. Förhoppningsvis på fredag.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Recension är på gång, som sagt. Förhoppningsvis på fredag.

Ser fram emot det. Kollade recensioner på Steam och de nyaste är positiva.

Neocore, det är samma firma som gjorde King Arthur Role-Playing Wargame för en massa år sedan, kommer ihåg att jag spelade det och tyckte att det fanns potential till en Total War konkurrent men buggar och egenheter drog ner spelet.

Medlem

Jag tyckte det såg ut som att Wakkah satt och spelade i ringbrynja, sen drog jag upp det i helskärm...
Jag lever dock fortfarande kvar i illusionen om att Wakkah spelade spelet i tidsenligt och reglementsenlig ringbrynja.

Skribent
Skrivet av Fulci:

Ser fram emot det. Kollade recensioner på Steam och de nyaste är positiva.

Neocore, det är samma firma som gjorde King Arthur Role-Playing Wargame för en massa år sedan, kommer ihåg att jag spelade det och tyckte att det fanns potential till en Total War konkurrent men buggar och egenheter drog ner spelet.

Det är jag som recenserar så spelar just nu förfullt!

Jag gillade också King Arthur-spelen även om de lite var styvbror till Total War och hade massa problem. Gillade dock RPG-aspekten och den tillfördes ju sen i Warhammer-delarna av Total War.


signatur

"Writer and Fighter"

Moderator
Skrivet av Tomas Helenius:

Recension är på gång, som sagt. Förhoppningsvis på fredag.

Ser fram emot att läsa!

Moderator
Skrivet av haiko:

Jag tyckte det såg ut som att Wakkah satt och spelade i ringbrynja, sen drog jag upp det i helskärm...
Jag lever dock fortfarande kvar i illusionen om att Wakkah spelade spelet i tidsenligt och reglementsenlig ringbrynja.

Det är dock något som helt rimligtvis skulle kunna hända!

1
Skriv svar