Vad gör ni nu?

Medlem

Smällde precis en Vesuvio till lunch, kommer bli en slö eftermiddag på kontoret...


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Äter en chokladboll och bakar ljus i Unity.

Medlem

Svetsar på bruke

Medlem
Skrivet av Kitongo:

Äter en chokladboll och bakar ljus i Unity.

Vad blir det för något?

Sitter själv på mitt vanliga jobb och passar på att skriva i mitt design dokument för mitt spel jag jobbar på.

Medlem
Skrivet av robbis:

Vad blir det för något?

Sitter själv på mitt vanliga jobb och passar på att skriva i mitt design dokument för mitt spel jag jobbar på.

Ett VR mötesrum som jag testar lite olika material på

Medlem
Skrivet av Kitongo:

Ett VR mötesrum som jag testar lite olika material på

Ah coolt. Du får gärna visa nån gång

Medlem

Väntar på en importering av data från Alias till VRED på jobbet, medan jag under tiden läser lite på Sweclockers och FZ

International
Man of Mystery

Sitter i ett möte på hemmakontoret samtidigt som jag spelar Elden ring på steamdecket


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Chefen tror jag jobbar 😅 Ska strax in på möte!

Medlem

Jobbar natt och har precis vaknat upp 😄

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Chefen tror jag jobbar 😅 Ska strax in på möte!

Chefen ställde in mötet så nu är jag tillbaka här 😆

Medlem

Fyller år. Precis ätit cake. Sitter på jobbet och gör concept art till spel. Life is good.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Netro:

Ursäkta. Men hur roliga polare har du om du får för dig att skapa en tråd på FZ när du sitter på puben?

Adhd funkar så ibland 😋


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Borrar potentiometeraxlar och stiftar dessa.

Medlem

Just nu? Önskar att jag hade speltid.

Medlem

Arbetar på att få tillbaka lite normalitet efter att mor min gick bort. Min hjärna reagerade med någon form av dödsångest och panikattacker. Riktigt hemskt att uppleva, hua! Sakta men säkert börjar jag komma tillbaka. Kollar mycket på YouTube för att bli inspirerad och få tankarna tillbaka på en positiv bana. Kikar mycket på bilrenoveringar och husbyggen osv (finns så många bra kanaler på YouTube nu för tiden ju, herre min!). Ser fram mot sommaren, så man kan försöka sätta sig själv i något projekt, skingra tankarna lite.

Men ja, just nu sitter jag och äter punschrullar och dricker lite té.

Medlem

Precis skickat in deklarationen. Firar med saft och kanelbulle!

Frilansare

Lider av speltorkan! Och försöker få i barnen mellanmål.

Medlem

Tittar på Pettson och Findus och ska snart steka blodpudding

Medlem

Tittar på när sonen spelar five nights at Freddys. Fattar inte hur de spelen kan vara så populära…

ELF
Medlem

Skickade precis in deklarationen och skickade även precis mejl till "mitt" trossamfund och bad om utträdesblankett.
Får se om de svarar eller om man ska behöva ringa eller åka dit.

Konstigt att detta äns är lagligt i Sverige. Har bettalat för ett medlemsskap i snart 15 år som jag inte äns har bett om.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kör lite Thai-röd curry i slow cookern

Medlem

Gjorde precis slut med min flickvän som lider utav borderline. Var och hämtade mina grejer blev slagen och spottat på, men va fan ska man göra. Nyss upptäckt Battletech så nu blire gibbbb


signatur

Allätare

Medlem

Sitter utanför badrummet och väntar på dottern när hon "JAG KAN SJÄLV"-duschar

Medlem
Skrivet av bond12:

Kör lite Thai-röd curry i slow cookern

Mums! Vad kör du för protein? Kyckling?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

lagar mat för kvällen och morgondagen ^^ och tittar ut vad som ska bli kvällens serie/film att somna till =D

Medlem

Nu blir det kvällsmat. Kaffe, gröt och knäckebröd. Som en kung.

Medlem

Har suttit hela dagen och letat genom hundratals ikoner som kan representera en taxonomi för cybersäkerhet, inte lätt när olika människor har olika bakgrund och tolkar saker olika. Har nu avslutat dagen med att dricka kola och lootat raiders i Fallout 4.

Medlem

Skaffade katt förra helgen. Ätit en pizza med bea. Matkoma Deluxe med katt på magen. Rätt soft.

Medlem

NU blir det 2 avsnitt av Corner Gas (LIVE) .. och en IQFuel ..

Skriv svar