Vad gör ni nu?

Medlem

Är på jakt efter ett spel likt BOTW. Eller Zelda överlag. Har spelat Kena vilket var mycket bra. Vill ha äventyr och mys.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kollar på Sopranos

Medlem

Äter nattmackor, vegetarisk pastej på Karl-Johan plus gurka. Frågor på det?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Freakon:

Är på jakt efter ett spel likt BOTW. Eller Zelda överlag. Har spelat Kena vilket var mycket bra. Vill ha äventyr och mys.

Lågodsare men, ett annat zelda? Wind walker lr twilight princess om du inte redan kört dessa.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Lågodsare men, ett annat zelda? Wind walker lr twilight princess om du inte redan kört dessa.

Twilight princess är ju typ ocarina of time big edition.

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Gjorde precis slut med min flickvän som lider utav borderline. Var och hämtade mina grejer blev slagen och spottat på, men va fan ska man göra. Nyss upptäckt Battletech så nu blire gibbbb

Jag hör dig! Gjorde slut med min flickvän nyligen efter 5 års psykisk och ibland fysisk misshandel från henne (också borderline), eller rättare sagt hon gjorde slut med mig "igen" och nu försöker hon att få tillbaka mig "igen"... Jag har verkligen försökt att få det att funka (för hon är väldens bästa när hon är snäll) men det spelar ingen roll hur förstående man är det går ALDRIG att göra rätt stormen tar aldrig slut. Nu går jag min egna väg. Psykisk ohälsa är sorgligt och förjävligt. Ignorera inte dom röda flaggorna innan du går in i ett förhållande nästa gång. Du förtjänar din frid! All kärlek till dig!

Medlem
Skrivet av KexPai:

NU blir det 2 avsnitt av Corner Gas (LIVE) .. och en IQFuel ..

Corner Gas live visste jag inte ens att det fanns. Måste kollas!


signatur

1338 - One Step Above

Skrivet av Rhymst:

Jag hör dig! Gjorde slut med min flickvän nyligen efter 5 års psykisk och ibland fysisk misshandel från henne (också borderline), eller rättare sagt hon gjorde slut med mig "igen" och nu försöker hon att få tillbaka mig "igen"... Jag har verkligen försökt att få det att funka (för hon är väldens bästa när hon är snäll) men det spelar ingen roll hur förstående man är det går ALDRIG att göra rätt stormen tar aldrig slut. Nu går jag min egna väg. Psykisk ohälsa är sorgligt och förjävligt. Ignorera inte dom röda flaggorna innan du går in i ett förhållande nästa gång. Du förtjänar din frid! All kärlek till dig!

Lämna snarast och gå vidare. Det där är inte hälsosamt alls. Det tar flera år att återhämta sig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Noterar att klockan är alldeles för mycket när man ska upp 8... Så kan det gå när man fastnar i Elden Ring.

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Corner Gas live visste jag inte ens att det fanns. Måste kollas!

ursäkta.. lite dumt skrivet kanske.. menade inte ""LIVE"" utan jag menade originalet inte den animerade. Srry 😳

Medlem

Sitter och väntar otåligt på att jobbdagen ska ta slut (när den i skrivande stund började för 45 minuter sedan) så att man kan starta en ladder-karaktär i D2R... bara 8 timmar kvar...


signatur

Submission is for the weak

One
Medlem
Skrivet av Freakon:

Är på jakt efter ett spel likt BOTW. Eller Zelda överlag. Har spelat Kena vilket var mycket bra. Vill ha äventyr och mys.

Kanske immortals:fenyx rising om du inte kört det

Medlem
Skrivet av One:

Kanske immortals:fenyx rising om du inte kört det

Bra tips men det har jag lirat.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Lågodsare men, ett annat zelda? Wind walker lr twilight princess om du inte redan kört dessa.

Har tyvärr ingen möjlighet att lira Wind waker. Är dock bra sugen på det.

Kanske med emulator iofs..


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

ölen är i frysen och elden ring är nyinstallerat. har väntat på några patchar och är nu redo. även teardown fullversion dags att sätta igång med. detta blir skoj!


signatur

//monster

Medlem

Jag har precis köpt och håller på att installera Romance of the three kingdoms XIV som jag tänker spela i helgen.

Medlem

Kollar på Fragzone-Fredag!
Håller dock på att däcka efter en natt med dålig sömn och ett 20pack med nuggets följt av ett styck McFlurry Daim...


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av KexPai:

ursäkta.. lite dumt skrivet kanske.. menade inte ""LIVE"" utan jag menade originalet inte den animerade. Srry 😳


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Grubblar på en kollega 😏😅

Medlem

Sista jobbmailen iväg. Stänger ner för helg.

Sibyllan nära oss stänger ner i helgen så frågade på lunchen vad de skulle ha för sitt stekbord, mest på skämt men han var mtresserad så ska dit på söndag och förhandla.

Min fru kommer att bli överraskad.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Sitter på bussen på väg hem från jobbet och lyssnar på Pavarotti. Trött i fötterna och sugen på en skvätt alkohol.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Har precis lyssnat på lite hederlig svensk Entombed-metal (Chief Rebel Angel för att vara exakt), dricker en svinigt dyr norsk mango IPA-öl, och ska eskalera min hemkomst från jobb med att bygga vidare på en sunkig chiptunelåt jag håller på med.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

ölen är i frysen och elden ring är nyinstallerat. har väntat på några patchar och är nu redo. även teardown fullversion dags att sätta igång med. detta blir skoj!

Avundsjuk! Kör du blind? Det är nice o veta inget o kolla noga överallt!

Medlem

Sitter med riktig dålig hållning i soffan. Väntar på att barnen ska lägga sig så jag och sambon kan ta en öl och se nya avsnittet av Varan-TV

Medlem

Har just köpt Cyberpunk 2077 inför helgen, men har dragit på mig något och ligger nu i sängen och hostar istället.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Avundsjuk! Kör du blind? Det är nice o veta inget o kolla noga överallt!

japp tvärblind, har ingen aning, vet bara att jag kommer utforska friskt goda tider, loving it


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av VilePlacenta:

dricker en svinigt dyr norsk mango IPA-öl

Vad är svinigt dyr? ^^

Medlem
Skrivet av Loxus:

Vad är svinigt dyr? ^^

Samma sak som apdyr, fast grisigare.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Samma sak som apdyr, fast grisigare.

Jag märker det.

Medlem

Gör absolut inget av värde nu. Är fortfarande förkyld, så sjukskriven och lite så där lagom frusen just nu. Extremt dagstrött pga. just förkylningen, så sov sönder hela dagen, så nu får man väl sitta och uggla tills solen går upp. Ska faktiskt röra ihop en äggtoddy. Kör vanligtvis alkoholfritt, men får bli en stor skvätt konjak i den denna gång med förhoppningen att det hjälper mot kliandet i halsen...

Skriv svar