Det häftiga kattäventyret Stray släpps i sommar

Robot
Det häftiga kattäventyret Stray släpps i sommar

Och katten har en LITEN RYGGSÄCK!!!

#stray


Dex
Medlem

Ska bli väldigt kul och testa! Inte direkt ofta man får spela som en katt i ett intressant spel.
Ser ju väldigt mysigt ut i alla fall

Medlem

Härligt! Stray är det spelsläppet jag sett fram emot mest sedan det avtäcktes.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Påminner mig om "I Am Fish"... fast med en katt då. 😁

Medlem

Hoppas det kommer på PlayStations Game Pass.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Inaktiv

Oj det här blir spännande! Har längtat efter detta.

Medlem

Katt åt stol, satt i halsen.

Kul för alla kattälskare där ute, själv så är jag nog mer sugen på Pragmata.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Oj! Det här ser ut som årets mest givna köp. Kommer bli hur kul som helst att spela med barnen. Och multiplayer? Finns det MULTIPLAYER?

Medlem

Ser fränt ut helt klart. Grym grafik o stämning. Synd att det inte är röster från robotarna dock. Men då hade spelet blivit dyrare att utveckla även..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Väntat på detta länge nu, let me be cat.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Att det inte släppts fler kattspel ändå med tanke på hur många miljoner kattvideos det finns på nätet.

Detta är ett givet köp för mig.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Helvete vad mysigt, har helt misat (eller glömt?) Detta ska spelas.

Medlem

Kul, PS only!

Medlem

Hade glömt bort det här spelet helt och hållet, ser riktigt charmigt ut

Skribent

Vilken kattegori hamnar detta spelet under?


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Ser ju riktigt härligt ut!

Dex
Medlem
Skrivet av FUtech:

Kul, PS only!

PC också

Medlem

Ååhhh, hoppas det blir bra. Älskade Catlateral Damage och tackar inte nej till fler bra kattspel 😍

Medlem

Dom sa att Splatoon 3 skulle komma i sommar också kom igen!!! Hoppas på det bästa. Väntar på Little devil inside här!

1
Skriv svar