Klassiska Playstation-spel kikar fram när nya PS Plus närmar sig

Robot
Klassiska Playstation-spel kikar fram när nya PS Plus närmar sig

Tekken 2, Ridge Racer 2, Mr. Driller med fler.

#playstation-plus


Medlem

Hoppas att Suikoden 1-5 kommer.

Medlem

Mista Drilla 🤩🥰

Medlem

Någon vill verkligen att Tekken 2 ska komma.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Är det verkligen "ett av de stora dragplåstren"? Tror det är en klar minoritet som bryr sig om det.

Medlem

Någon som vet om dessa titlar kommer ha trophies? Har för mig att Sony sagt tidigare att alla spel måste ha det, men det här kanske blir ett undantag.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Kazutoyo:

Hoppas att Suikoden 1-5 kommer.

AAAAAH! 🤯


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Tekken 2, som vi spelade det efter skolan. Nötte och nötte olika kombos. Retro känslor på högsta nivå där

Medlem
Medlem

Jag hoppas på lite bra RPGS som The Legend of Dragoon, The Granstream Saga, Alundra, Suikoden, Xenogears, Parasite Eve, Breath of Fire, Front Mission, Azure dreams och Shadow hearts.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Kazutoyo:

Hoppas att Suikoden 1-5 kommer.

Omg skulle vara sjukt nice!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

AAAAAH! 🤯

Det känns lite bisarrt att någon vid namn Fredrik Eriksson svarar på mitt inlägg när mitt egna namn är Fredrik Eriksson...

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Det känns lite bisarrt att någon vid namn Fredrik Eriksson svarar på mitt inlägg när mitt egna namn är Fredrik Eriksson...

men hur vet vi andra det? du heter kazytoyo nåt ?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

men hur vet vi andra det?

För att jag berättade det i förra inlägget?

Skrivet av SWEBarb:

du heter kazytoyo nåt ?

Kazutoyo är ett någorlunda vanligt japanskt namn som skrivs med två tecken, 和豊. Det ena betyder "fred" och det andra "rik", typ.

1
Skriv svar