Skull & Bones lever – En video från spelet har läckt

Robot
Skull & Bones lever – En video från spelet har läckt
Medlem

Lite sugen blir man.. om spelet någonsin släpps dvs.

Gnällkuk
Skrivet av lerb:

Tycker det ser lovande ut men jag fattar inte varför varje spel måste vara PVP nu för tiden. Det förstör hela grejen för mig personligen, jag kommer tyvärr inte ens röra spelet av den anledningen då det inte intresserar mig det minsta. Vilket är synd, för om detta hade varit en singleplayer upplevelse hade jag säkerligen lirat det.

Samma här, Sea of Theives är ett fantiskt spel som inte går att spela eftersom det är påtvingad PvP som inte går att välja bort. Jag har noll intresse av att spendera ett par timmar att jaga skatter bara för att få allt förstört för att några ligger och väntar på oss när vi kommer tillbaka till skeppet. Har så länge väntat på att de ska släppa ett läge där man bara kan köra PvE och inte behöva bry som om griefers.

Det här ser ballt ut, men är det påtvingad PvP som i SoT så skippar jag det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Wow, ser riktigt riktigt riktigt bra ut! Detta blir det förhandsköp av digital deluxe på när det går.

Medlem
Skrivet av lerb:

Tycker det ser lovande ut men jag fattar inte varför varje spel måste vara PVP nu för tiden. Det förstör hela grejen för mig personligen, jag kommer tyvärr inte ens röra spelet av den anledningen då det inte intresserar mig det minsta. Vilket är synd, för om detta hade varit en singleplayer upplevelse hade jag säkerligen lirat det.

Ne samma här. Ser riktigt fint ut och coolt med skepp och piratliv men pvp gör att jag inte ens kommer prova det

Medlem

Är det bara jag eller fungerar inte videon längre? Laddar en stund och sen så blir det bara svart

Medlem

Det ser faktiskt bättre ut än vad jag förväntat mig, verkar som ett soft spel att fördriva tiden med!

Medlem
Skrivet av raskev:

Är det bara jag eller fungerar inte videon längre? Laddar en stund och sen så blir det bara svart

Blir inte förvånad eftersom det är läckt material, men det funkar fortfarande för mig.

Medlem

Alltså detta spelet med en bra story och drivet som Valheim hade varit med 10-12 spelare i Valheim anda hade ju varit super nice. Undrar mer hur det kommer vara om det är NPCs på skeppen eller bara spelare, känns konstigt med NPCs om man inte kan sätta dom på olika saker de ska fokusera på innan. Men ja, vi får se. Lite positivt förväntansfull.

Medlem

sålänge det inte är pvp så ser det ut att vara värt ett test


signatur

//monster

Medlem

Tyvärr 100% pvp, "be quick cause other players can steal it", där dog det spelet för mig

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Wow, ser riktigt riktigt riktigt bra ut! Detta blir det förhandsköp av digital deluxe på när det går.

Vill inte vara den som är den, men sen när har det varit en bra idé att förhandsköpa något från Ubisoft?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser bra ut, köper dock endast om det går att spela offline.

Medlem

Förmodligen PvP för att de ska ha en bättre chans att kränga kosmetiskt skräp för pengar.

Avstängd

Grafiskt ser det mysigt ut, men farhågan om att båtstrider kommer bli tråkigt verkar besannas. Ett piratspel där man majoriteten av tiden vistas i en båt ute på havet var en dålig idé från första början.

Medlem

Finns alldeles för få bra piratspel. Har hoppats på detta sen 2017, så ska bli intressant att spela i framtiden.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Bara black flag än för solo spelare..

Medlem

Jag hoppas på pve också. Önskade att jag skulle älska pvp. Men gör inte det. Vill gärna köra det där drakspelet för det ser snyggt ut, men är ovillig till pvp. För mycket ingame köp vid sådana här spel, om man ens ska vill ha en chans. Som drakspelet. Köp det och det för 300 spänn för att få en bra start, men spelet är gratis. Ok så testar man och möter spelare som lägger tusentals kronor i månaden. Det suger. Som de flesta pvp spel. Nu kanske jag har fel om drakspelet. Men har faktiskt spelat black desert och dom där spelen. Ingen chans för jag lägger inte 10.000kr i månaden på ett spel.

Medlem
Skrivet av justhitx:

Förmodligen PvP för att de ska ha en bättre chans att kränga kosmetiskt skräp för pengar.

Det är ett pvp spel ja. Det är inte hemligt. Det har dom sagt. I alla fall för 2 år sen sa dom det.

Medlem

Tycker det ser intressant ut helt klart! Blir att avvakta release och lite recensioner innan köp dock. Har varit sugen på ett rejält piratspel länge..

Avstängd
Skrivet av lerb:

Tycker det ser lovande ut men jag fattar inte varför varje spel måste vara PVP nu för tiden. Det förstör hela grejen för mig personligen, jag kommer tyvärr inte ens röra spelet av den anledningen då det inte intresserar mig det minsta. Vilket är synd, för om detta hade varit en singleplayer upplevelse hade jag säkerligen lirat det.

När man har social fobi är PVP ett helvete!

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Vill inte vara den som är den, men sen när har det varit en bra idé att förhandsköpa något från Ubisoft?

Eller från något företag alls, för den delen?

1
Skriv svar