Kille spelar Elden Ring med Fisher Price Xbox-handkontroll

Robot
Kille spelar Elden Ring med Fisher Price Xbox-handkontroll

Njut av de glada ljuden från kontrollen när du slaktas för femtioelfte gången.

#elden-ring, #fisher-price, #handkontroll


Medlem

Xbox elite kontrollen kan ju gå och lägga sig i jämförelse. Detta är ergonomi på högsta nivå.

It's not a lake, it's an ocean

Jag fnissar okontrollerat när jag ser detta. Man skulle ju bli vansinnig på kontrollens ljudeffekter efter några minuter (har själv småbarn med liknande leksaker som låter hela tiden), men detta är ju vansinnigt roligt!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Denna ligger nu på önskelistan, polarna är informerade. *rullar tummarna*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Vilken grej ändå. Hade aldrig trott att nåt sånt skulle funka på riktigt också, förutom att bara göra ljud och sånt då.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Redaktör
Skrivet av Ruffles:

Jag fnissar okontrollerat när jag ser detta. Man skulle ju bli vansinnig på kontrollens ljudeffekter efter några minuter (har själv småbarn med liknande leksaker som låter hela tiden), men detta är ju vansinnigt roligt!

Att få/ge/få/ge högljudda leksaker till barnen kan lätt eskalera till trumset...

Apropå ljud: jag testade ett Homer Simpson-skin i Quake 3 nån gång, han stånkade "Doh!" varje hopp. Var väl kul i tio sekunder ungefär.


signatur
Medlem

skulle inte palla 2 minuter med en sån kontroll


signatur

//monster

Medlem

En polare körde Gears of war med gitarr = )

1
Skriv svar