F.d. GTA-producentens nya spel beskrivs som ett "riktigt Ready Player One"

Robot
F.d. GTA-producentens nya spel beskrivs som ett "riktigt Ready Player One"

Där man ska kunna skapa egna världar.

#Build-a-rocket-boy, #Everywhere


Gnällkuk

Fjorton alarmklockor gick precis av...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Usch då... trodde detta projekt var en riktigt tung GTA dödare. Detta känns riktigt trist.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det enda att hoppas på här är att alla kids går över och spelar detta istället för GTA Online så Rockstar kan koncentrera sig på att göra riktiga singel player upplevelser igen.

Medlem

Full Dive VR... Tror inte vi riktigt är där ännu, men ambitiöst project.

Får hålla koll på det.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Usch då... trodde detta projekt var en riktigt tung GTA dödare. Detta känns riktigt trist.

Bara för att han jobbat på GTA tidigare så behövde ju inte detta bli ett "bättre" gta.

Men det låter trist, det håller jag med om, någon sådant där som skall vara allt och skall passa alla där man också kan betala för allt möjligt konstigt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det var mycket pessimism i den här tråden. Jag är fortsatt optimistiskt inställd till detta, blir dunder!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av G M R:

Det enda att hoppas på här är att alla kids går över och spelar detta istället för GTA Online så Rockstar kan koncentrera sig på att göra riktiga singel player upplevelser igen.

Amen to that homeboy. Det vore en dröm om R* gick tillbaka och utvecklade single player endast. Då kanske vi slipper vänta över 10 år emellan varje nytt GTA. Trist utveckling verkligen..

Skrivet av Hipshot:

Bara för att han jobbat på GTA tidigare så behövde ju inte detta bli ett "bättre" gta.

Men det låter trist, det håller jag med om, någon sådant där som skall vara allt och skall passa alla där man också kan betala för allt möjligt konstigt.

Som denna video säger så har de flesta sajter skrivit att Everywhere är en "GTA Killer" men som tydligen är fel. Ett open-world MMO verkar det bli. Har läst via GameReactor tidigare att spelet skulle bli en tung GTA klon så detta är en rejäl pungspark för egen del. Riktigt tragiskt..

https://www.youtube.com/watch?v=1-Rp4HVZkfk

Skrivet av FRULZ:

Det var mycket pessimism i den här tråden. Jag är fortsatt optimistiskt inställd till detta, blir dunder!

Jag hade väntat mig ett single player GTA spel o inte ett MMO. Det är därför jag är besviken. Lirar inte multiplayer lir. Hoppas det kan glädja andra dock.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

"Metaverse" har bara fått ett tillfälligt dåligt rykte för man tror det är nått som står för Meta (tidigare Facebook) eller dagens negativa inställning till NFT och Blockchain och alla lyckosökare på det.
Men det ska bli intressant att se framtiden.

Finns ju redan "provsmak" på "Metaverse"
Testa tex VRChat


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar