Här är alla kommande Star Wars-spel - May the 4:th be with you!

Robot
Här är alla kommande Star Wars-spel - May the 4:th be with you!

Vi firar stora Star Wars-dagen med att drömma framåt i tiden - rösta på din kommande favorit.

#4-maj, #kommande, #lista, #star-wars


Medlem

Hoppas det kommer ett som gör att man verkligen känner sig som en jedi med mycket frihet. Jedi Fallen Order var ganska nära men det var så otroligt löjligt att man kunde slå fiender med 50 slag med sitt lightsaber och allt som hände va 1-2 papercuts.

Gnällkuk

Står mellan valet och kvalet mellan Respawns FPS och Amy Hennigs Skydance-kreation men valde FPS:et. Svårt egentligen att välja så mycket när det enda som man har någon form av uppfattning på vad man kan förvänta sig är 2:an i Fallen Order.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Personligen tyckte jag Fallen order var riktigt mysigt! Kommer lätt köpa 2an! Men röst föll på KOTOR-remaken! Fy satan så bra orginalet var, inget annat höga förväntningar (inte hype), längtar till en GP-trailer!

Medlem

Open world! Open world!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Knights of the Old Republic ligger nära hjärtat, men det har man ju redan varvat för länge sen. Däremot är jag riktigt redo för ett bra open world-spel att sätta tänderna i!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

En liten rättelse är att KOTOR är "console launch exclusive" vilket innebär samtidig release på PC och förmodligen xbox senare.


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Starwars spel ärsh, kommer ny starwars serie på Disney+ i år det blir grymt

Medlem

Ska ärligt säga att jag lite har tappat Star Wars, eller kanske inte tappat men det har liksom mjölkats ut lite för mycket för mig. Jag känner lite av en trötthet inför serien som jag aldrig haft tidigare.

Med det sagt, det Open World som Ubisoft jobbar på känns lockande. Gör man det rätt så finns det potential till att bli ett helt makalöst lir tror jag.

"May the 4:th be with you!"
*klappar händerna långsamt

Medlem

Röstade på RTS:et, det släpps alldeles för få sådana numera!

Kotor blir nog ett köp också. Spelade det aldrig när det var aktuellt, så nu måste jag ta min andra chans


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Är jävligt sugen på alla spel utom Hunters. Har törstat efter nya singleplayerupplevelser i Star Wars i åratal så det ska bli trevligt även om saker inte blir perfekta.

Medlem
Skrivet av Svampbob Trekant:

"May the 4:th be with you!"
*klappar händerna långsamt

Har du inte hört/läst det tidigare? Enligt Wikipedia har Star Wars-dagen "firats" sen 2011

Medlem

Välgjort SP FPS hade varit något.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ganska tragiskt att sedan 2015 har det funnits ett Star Wars-spel med riktigt bra grafik och ljud, men som blev helt bakbundet av en kass utgivare och dålig vision.

En tycker allt det som skapades i Battlefront 1&2 kunde ha återanvändas till något vettigt istället, typ som när Obsidan lyckades slänga ihop Fallout New Vegas på 18 månader.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Har du inte hört/läst det tidigare? Enligt Wikipedia har Star Wars-dagen "firats" sen 2011

Jag visste det och har himlat med ögonen varje 4e maj sen dess, förlåt om jag regnar på nåns parad men det är fan den löjligaste, mest krystade "högtiden" 🤣

Medlem

Fan sugen på många av dem men mest måste vara Kotor då jag aldrig spelat originalet och givetvis Fallen order 2 då jag älskade 1an! Sen ska de bli kul med Open World Star Wars och Star Wars Eclipse också!

Medlem

Tar gärna ett FPS utan kraften. Mer som Dark Forces.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar