Fragzone-Fredag om Warcraft Rumble, Steamdeck i studion, energi-vampyrer, "E3"-konferenser, Square-Enix-försäljningar och mer!

Robot
Fragzone-Fredag om Warcraft Rumble, Steamdeck i studion, energi-vampyrer, "E3"-konferenser, Square-Enix-försäljningar och mer!

Norra hemisfärens mest makalösa spelshow är redo att ta spelhelg. Häng med!

#bildtext


Testpilot

#bildtext

Kom ihåg att le Lite!

Skribent

#bildtext

Trots lovande tester skrotades av oklar anledning den digitala sjukvårdssatsningen Nin-dentist.

Medlem

Vet inte om det är jag eller Jocke som e full på jobbet. Men ska det vara så mycket stavfel i texten? 🤷

Frilansare
Skrivet av robbis:

Vet inte om det är jag eller Jocke som e full på jobbet. Men ska det vara så mycket stavfel i texten? 🤷

Fixat! Fredag och oplanerade möten. Sorry

Medlem

#bildtext

Trots att jag kisade så mycket jag bara kunde med ögonen, så var det uppenbart att skärmen var alldeles för liten, och att solens sken var för starkt för att kunna spela utomhus.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

#bildtext

Stämningen vid poolen blev 100% mer gemytlig när Hasse delade med sig av Amazing Horse|10 hours på youtube till Kent-Jesus och Gunvor.

Medlem

#bildtext

Nej jag har inte bytt till "light mode", jag sa "Jag har bytt till en Switch Lite"

Medlem

#bildtext Äntligen kunde både Jesper & Anton chatta med varandra mellan sina Switch-Lite istället för att umgås öga mot öga


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Fixat! Fredag och oplanerade möten. Sorry

Tyckte mest det var roligt, för det var extremt många hahaha

Frilansare
Skrivet av robbis:

Tyckte mest det var roligt, för det var extremt många hahaha

Ja herregud!

Medlem

#Bildtext
När Miley Cyrus och Nassim Al Fakir gjorde reklam för Nintendo Switch fick de visserligen mycket pengar för att se glada ut. Att de skulle minnas namnet på spelkonsolen (eller vad det ens var som de faktiskt höll i) var dock väldigt osannolikt.

1
Skriv svar