Tips på tillbehör till Oculus Quest 2?

Medlem
Tips på tillbehör till Oculus Quest 2?

Hallon!

Jag undrar ifall det finns några som har tips på tillbehör till Oculus Quest 2 som ni köpt har i Sverige? Jag försöker leta rätt på ett headstrap men känner mig förvirrad av alla olika varianter som finns ute nu. För tillfället använder jag en ihoptejpad påse med batterier som motvikt...

Här ni några andra tips på prisvärda tillbehör vore det grymt med! Återigen, jag är ute efter de som finns att köpa här. Gärna via nätet men inte krav.

Cheers,
Prox


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Hade tidigare ett elite battery strap.
Tyvärr gick det sönder

Köpte då Kiwi Design Elite strap och den är bättre, och även skönare. Inget batteri finns till dom men ett kardborre band för "powerbank". Så jag sparade batteriet från det som gick sönder

Kan verkligen rekomendera Kiwi Design Elite battery. Går att köpa på Amazon


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Köpte precis ett elite battery strap. Riktigt mycket skönare än orginal-strap. Hört många som fått sin isönder så försöker vara försiktig och öppna den enligt rekommendationer jag fått från youtube.

Annars har jag inga tillbehör.

1
Skriv svar