Reggie Fils-Aimé hatade Donkey Konga

Robot
Reggie Fils-Aimé hatade Donkey Konga

The Reggienator gillar inte kongas.

#Donkey-konga, #Nintendo


Medlem

Mannen har så fel
Dongey Konga är nice, har fortfarande kvar mina trummor


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag köpte båda 1an och 2an när det begav sig men musiken i 2an var rätt trist. Jungle beat var ju inget musikspel men oj så kul det blev med trummorna

Skribent

Jorå, trummorna finns kvar nere i källarförrådet. Gick varma en gång i tiden, men tveksamt om jag skulle vara särskilt sugen på ett nytt spel i serien (eller vem försöker jag lura, klart jag skulle..).


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

Ett nytt till Switch? Borde ju gå att simulera trummande med joy cons

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Mannen har så fel
Dongey Konga är nice, har fortfarande kvar mina trummor

Ingen har fel, det kallas egen åsikt.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Ingen har fel, det kallas egen åsikt.

No u


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Med en massa bärs blev Donkey Konga en hit i min studentkorridor 😄

Medlem

Och jag har aldrig gillat Reggie! alltid fått begagnade bilar försäljare vibbar av honom ända från start.

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Ingen har fel, det kallas egen åsikt.

Berätta mer.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Mannen har så fel
Dongey Konga är nice, har fortfarande kvar mina trummor

Jag har också kvar mina trummor, men jag kan inte hitta spelskivan.
Tror dessutom att jag hade 4 exemplar av spelet, om det nu inte var Jungle beat.
Det var något erbjudande på webhallen som man fick trumma och spel för typ 350Kr, vilket jag har för mig var till och med billigare än trumma separat.

Väldigt roligt spel, dock så var det lite problematiskt att man också skulle klappa händerna så att en inbyggd mick reagerade.
Det skapade problem för att den ofta registrerade när någon annan spelare klappade händerna(felregistrering).

Konga och Singstar var annars väldigt kul i studentkorridoren, lite synd bara att köpa kontroller som bar fungerar med 3 spel(Konga 1, 2 och Jungle beat.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Jag har också kvar mina trummor, men jag kan inte hitta spelskivan.
Tror dessutom att jag hade 4 exemplar av spelet, om det nu inte var Jungle beat.
Det var något erbjudande på webhallen som man fick trumma och spel för typ 350Kr, vilket jag har för mig var till och med billigare än trumma separat.

Väldigt roligt spel, dock så var det lite problematiskt att man också skulle klappa händerna så att en inbyggd mick reagerade.
Det skapade problem för att den ofta registrerade när någon annan spelare klappade händerna(felregistrering).

Konga och Singstar var annars väldigt kul i studentkorridoren, lite synd bara att köpa kontroller som bar fungerar med 3 spel(Konga 1, 2 och Jungle beat.

Trummorna kan användas på Switch till spelet Taiko no Tatsujin
Inte den mest optimala kontrollern, men det är ett alternativ över vanlig kontroller om man inte äger någon av de andra trummorna som går att köpa till spelet


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Trummorna kan användas på Switch till spelet Taiko no Tatsujin
Inte den mest optimala kontrollern, men det är ett alternativ över vanlig kontroller om man inte äger någon av de andra trummorna som går att köpa till spelet

Ok, tack för tipset!

1
Skriv svar