Left 4 Dead var närapå ett zombiefritt spel

Robot
Left 4 Dead var närapå ett zombiefritt spel

Gaben tyckte zombier kändes lite "cheesy".

#left-4-dead


Medlem

Bra... kan vi gå vidare till Half Life 2: Episod 3 eller Half life 3 nu?

Medlem

Efter hur fantastiskt uselt B4B var på detaljnivå, är jag mer än någonsin taggad på left 4 dead 3

Medlem
Skrivet av noreason:

Efter hur fantastiskt uselt B4B var på detaljnivå, är jag mer än någonsin taggad på left 4 dead 3

Vänta här nu har jag förträngt det faktum att left 4 dead 3 ska komma? Blev jag så glad att min hjärna tog bort det ifrån minnet?

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Vänta här nu har jag förträngt det faktum att left 4 dead 3 ska komma? Blev jag så glad att min hjärna tog bort det ifrån minnet?

Japp, så måste det vara

Inaktiv

Gabe N hade dock inte fel men vem hade kunnat ana att Valve och Turtle Rock skulle göra vad som förmodligen är bästa zombie-coop-skjutaren vi skådat innan och efter..

Redaktör

Utan zombier hade jag nog haft tre år längre kvar att leva. Stressen!


signatur
Medlem

Intressant, spelade Left 4 Dead senast igår! Galet bra gameplay-loop. Önskar de kunde släppa en till uppföljare eller nån ny kampanj


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av showerguy:

Bra... kan vi gå vidare till Half Life 2: Episod 3 eller Half life 3 nu?

Nästa spel blir nog med Gordon Freeman, i det alternativa avslutet av episode 2, i VR.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Nästa spel blir nog med Gordon Freeman, i det alternativa avslutet av episode 2, i VR.

Isf kommer jag på allvar att börja fundera på att skaffa VR. Men en trea lär det inte bli, så långt kan de inte räkna.

Medlem
Skrivet av Viggez:

Isf kommer jag på allvar att börja fundera på att skaffa VR. Men en trea lär det inte bli, så långt kan de inte räkna.

Edit: Ops, insåg nu att jag svarade på ett gammalt inlägg. Trött något

1
Skriv svar