Indiefenomenet Stardew Valley har sålts i över 20 miljoner exemplar

Robot
Indiefenomenet Stardew Valley har sålts i över 20 miljoner exemplar

PC-spelarna står för den stora kakan.

#Stardew-valley


Medlem

Det är ett väldigt bra spel, speciellt de perioder i livet som känns lite stressiga.
Stort mod-community också vilket är skoj.

Medlem

Finns ett enormt levande community kring spelet också. Jag dök ner i the rabbit hole kring moddar och det finns mängder, några så stora så de skulle kunna vara expansions till spelet där en helt ny story, med nya NPCs osv spelas. Underbart spel :)!

Geeks Gaming

Ett av de mest feelgood-spelen jag spelat. Och som andra påpekat så är communityt löjligt trevligt och spottar ut innehåll nog för en livstid ❤️❤️

Chefredaktör

Fantastiskt fint spel, värt alla framgångar!

Medlem

Tråkigt att det har så lite content, dock. Det är kul i några timmar och sen finns det inget nytt att göra.

Tycker inte att man ska behöva ladda ner mods för att ett spel ska ha rikligt med saker att göra.

Frilansare

Till och md den här gamla stöten var tvungen att börja spela nu...

Geeks Gaming
Skrivet av Joakim Bennet:

Till och md den här gamla stöten var tvungen att börja spela nu...

Ah, ännu en slav till gruvorna (nästan bokstavligen). Ska vi informera din familj eller vill du själv göra det?

Testpilot

Jag fastnade också helt i detta och spelade ett år (in game) när jag tyckte att det räckte (för denna gången?). Väldigt kul hur man går från att göra mycket manuellt till att automatisera det mesta senare. Ibland kunde dock tiden som går i spelet vara mer stress än lugn.

Nyfiken på Barones nya spel, även om det ser ut att vara något liknande.

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Tråkigt att det har så lite content, dock. Det är kul i några timmar och sen finns det inget nytt att göra.

Tycker inte att man ska behöva ladda ner mods för att ett spel ska ha rikligt med saker att göra.

Tycker precis tvärtom. Har 50h på en och samma playthrough och jag har inte ens börjat med djuruppfödning ännu

Medlem

Det roligaste är att fiska i detta spel, det tröttnar jag aldrig på.

Fragtjuv

Det är ett fantastiskt spel som jag har spenderat många timmar med.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

1
Skriv svar