Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Två låtar går just nu riktigt varma här! Den första är Louis Dunford - The Angel (North London Forever)....Arsenal verkar äntligen ha fått en hymn som vi kan vara stolta över och jag kan knappt vänta tills jag själv får uppleva den live.

Den andra låten var en som Victor Leijonhufvud hade med i sitt senaste avsnitt av Virtuellt (som jag förövrigt råder alla att lyssna på!) där hade han med Hollow Coves - Coastline, otrolig låt! En låt gjord som för sena sommarkvällar.

Medlem

Kreativt, unikt, talang, jazz, grindcore, sax, kaos, oljud, tutor, van, oseriöst, samspelat, mästerligt

Clown Core - Van

Inaktiv

Lady & Bird - See Me Fall (2003)

But I thought there was something
In life to live for
Yes, I thought you were something
In life to live for

Flakmonkey
Medlem
Medlem

Polyphia - Playing God
Instrumentalt

Medlem
Skrivet av justabit:

Kreativt, unikt, talang, jazz, grindcore, sax, kaos, oljud, tutor, van, oseriöst, samspelat, mästerligt

Clown Core - Van

Clown Core alltså, helt underbart.
Van är en mycket bra uppföljare på deras väldigt classy debut, Toilet.

Själv är jag just nu helt i Tool-träsket.... igen.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Har älskat Lord Huron sedan jag såg en viss film med Nick Nolte och Robert Redford:

Farornas Konung
Medlem
Skrivet av Force:

Clown Core alltså, helt underbart.
Van är en mycket bra uppföljare på deras väldigt classy debut, Toilet.

Själv är jag just nu helt i Tool-träsket.... igen.

https://youtu.be/ed_UWFr13pU

Tool är cirkulärt, man återkommer alltid. Avslutade en period med aenima nyligen.

Medlem

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av justabit:

Tool är cirkulärt, man återkommer alltid. Avslutade en period med aenima nyligen.

https://youtu.be/CehYA3omb5o

Såg de i Stockholm för ett par veckor sen. Då hamnade jag i träsket igen. Nya skivan är fantastisk.

Medlem

Fått den på hjärnan...

Medlem

Congregation - Foo Fightets


signatur

/MJ

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kul tråd! Helt missat i alla år. Här hemma gäller blandat deluxe! Just nu rullar bl.a.:


signatur

Konsolgubbe

Moderator | Testpilot

Kollar igenom en serie som heter Animal Kingdom, som jag ser varje sommar roligt nog (sista säsongen kör igång 19 Juni, finns att se på Viaplay). Fastnade för den här låten denna gången av någon anledning. Inte mycket till text, men härlig röst på sångerskan och musiken gav en bra känsla.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Gnome - Wenceslas
Svängig gnome metal från Antwerpen i Belgien.

Medlem

Även fast jag anser att Tommy är en av de bästa nu levande sångarna på planeten, så är det här i mitt tycke en sämre version än den av Nightwish.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Pitch Black Process - Toy Soldier / Oyuncak Asker - Helsike så bra dessa snubbar är! Soundet som gamla In Flames kittlar nostalginerven som aldrig förr.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Har blivit hooked på denna, har gått på repeat titt som tätt. Det är nåt magiskt med Post Malones låtar.

Inaktiv

Agent Side Grinder - This Is Us (2014)

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skriv svar