Gotham Knights gör U-sväng, skippar Playstation 4 och Xbox One

Robot
Gotham Knights gör U-sväng, skippar Playstation 4 och Xbox One
Medlem

Bra.

Då slipper man flaskhals på starkare konsolerna bara för att man måste ta hänsyn till föregående.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Toppen att man äntligen insett att det är dags att dra plåstret och fokusera på en bra upplevelse för current gen.

Gnällkuk

Såg ju inte jätteupphetsande ut om jag ska vara ärlig


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

känns konstigt ett batman spel utan batman.. undrar vad dom kommer skylla på när spelet kommer ha tekniska problem hehe, då kan man inte säga last gen höll det tillbaka..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

känns konstigt ett batman spel utan batman.. undrar vad dom kommer skylla på när spelet kommer ha tekniska problem hehe, då kan man inte säga last gen höll det tillbaka..

Heter gotham knights. Inte Batman knights.

Bra utveckling.
Har man next gen vill man att spelen också ska vara next gen och inte dras ner av en gammal generation.

Medlem

Inget jag tänkt köpa men gillar upplägget med att skippa last gen-versionerna.

Medlem

Såg rätt B ut om jag ska va helt ärlig. Tråkigt.

Medlem

"redhood använder sig av icke dödliga kulor... Redhood använder sig av penetrerande kulor"

Hahahaha!

Medlem
Skrivet av Adventure Time:

Bra utveckling.
Har man next gen vill man att spelen också ska vara next gen och inte dras ner av en gammal generation.

Inte för att vara den men det är maj 22 nu och Ps5 och xbox series X släpptes nov 20, borde inte ps5 och xbox series x numera kallas current gen och ps4 och xbox one kallas last(gammal) gen! Även om dom "nyare" konsolerna lyser med sin frånvaro i fysiska butiker så borde man hyffsat lätt få tag på en på nätet med lite sök och vilja då de ploppar upp från seriösa företag till och från! Att folk inte vill köpa nya konsoler kan ju inte försena current gen övergången!

Skrivet av Soptunnebarn:

Inte för att vara den men det är maj 22 nu och Ps5 och xbox series X släpptes nov 20, borde inte ps5 och xbox series x numera kallas current gen och ps4 och xbox one kallas last(gammal) gen! Även om dom "nyare" konsolerna lyser med sin frånvaro i fysiska butiker så borde man hyffsat lätt få tag på en på nätet med lite sök och vilja då de ploppar upp från seriösa företag till och från! Att folk inte vill köpa nya konsoler kan ju inte försena current gen övergången!

Du har helt rätt

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Såg ju inte jätteupphetsande ut om jag ska vara ärlig

Jag håller med dig. Hoppades en del på det här eftersom jag inte alls blev pepp på Rocksteadys nästa spel men tappade suget en aning nu. Är det natt under hela spelet dessutom mån tro? Rätt trökigt isåfall.

Det ser ju Precis ut som Arkham Knight spelet säkert småroligt att spela, men mindre upphetsande att titta på när man spelat konceptet i 4 spel innan


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Testpilot

Är det en rak uppföljare på Arkham Knight? Känns dock rätt ointressant utan Batman, men det kanske bara är jag.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mutumba:

Är det en rak uppföljare på Arkham Knight? Känns dock rätt ointressant utan Batman, men det kanske bara är jag.

Nej, det är inte en uppföljare till Arkham-spelen utan en frikopplad story. Däremot är Rocksteadys kommande Suicide Squad-spel en uppföljare på Arkham-spelen, men inte heller där är Batman spelbar (möjligt att han dyker upp som NPC dock, ingen aning) så du lär väl bli besviken oavsett!

Skribent

Nu var det ett tag sedan jag spelade Arkham-spelen. Men mitt minne är att det var bättre flyt i fighterna än vad jag precis såg.

Eller minns jag fel?


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Det var bra nyheter.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skribent
Skrivet av Mutumba:

Är det en rak uppföljare på Arkham Knight? Känns dock rätt ointressant utan Batman, men det kanske bara är jag.

Batman är väl död i det här spelet dessutom?


signatur

"Writer and Fighter"

Testpilot
Skrivet av Sisyr:

Nej, det är inte en uppföljare till Arkham-spelen utan en frikopplad story. Däremot är Rocksteadys kommande Suicide Squad-spel en uppföljare på Arkham-spelen, men inte heller där är Batman spelbar (möjligt att han dyker upp som NPC dock, ingen aning) så du lär väl bli besviken oavsett!

Ja, alltså kan jag inte spela hjälten varför skulle jag vilja spela hans mindre begåvade assistenter?

Skrivet av Johan Lorentzon:

Batman är väl död i det här spelet dessutom?

Ja, och det sker väl i slutet på

Arkham Knight?

därav min fråga om detta är en rak uppföljare, men verkar ej vara fallet.

off topic: Vafals! Arkham Knight kom ut 2015!!! Hade gissat på 2019 haha . Damn, va tiden går fort


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nu har jag uppgraderat så detta berör inte mig men kan ändå tycka att de borde köra ut det till last-gen också så att fler få ta del av spelet skillnaden är ju trots allt ändå inte så stor just nu!

1
Skriv svar