Gillar du orden "Dune", "next-gen", "open world" och "survival"?

Robot
Gillar du orden "Dune", "next-gen", "open world" och "survival"?

Grattis, ett sådant spel är på väg.

#dune, #funcom


Medlem
Medlem

Det har varit känt sedan förra året, tänkte bara så ni vet. :E

Medlem

En stor öken med andra ord?

Medlem

Fan vad roligt, ska bli kul se vad det blir av det, älskar stretegy spelet!


signatur

Spela spel är kul ibland.

phi
Medlem

Kukslider? Annars får det vara.

CTI
Medlem

"Dune" Taggad som fasen.
"Nextgen" jag är på!
"Openworld" funkar.
"Survival" ähh vänta nu, näää.
"Funcom" Move along people nothing to se here!


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Imponerande hur något kan låta så bra fram tills att Funcom stämpeln appliceras.

Medlem

Har haft så jäkla kul med Conan Exiles, så jag blir nyfiken. Däremot så är jag skeptisk till all denna öken, som är det enda jag kommer ihåg från den gamla filmen. Hoppas att det finns mer miljöer än det.

Medlem

funcom dock...

Medlem

Dune: Spice Wars köpte jag igår och har bara hunnit småtesta det lite men jäklar vilket härligt 4x lir! Som om Amplitude och Paradox gått ihop och skapat ett spel. Riktigt överraskad, och sålänge utvecklingen fortsätter såhär och spelet faktiskt når en vettig full release så kan det bli hur bra som helst!

Men detta....usch, nä tack.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Det har varit känt sedan förra året, tänkte bara så ni vet. :E

Faktiskt till och med sedan 2019

FM-guru
F.d. Sisyr

Next-gen? Det dröjer alltså bra många år innan det är aktuellt?

Medlem

"Dune", yes! "Next-gen", nja föredrar att kalla det current gen. "Open world", yes! "Survival", nope, noll intresse.

Chefredaktör
Skrivet av Soulless:

Dune: Spice Wars köpte jag igår och har bara hunnit småtesta det lite men jäklar vilket härligt 4x lir! Som om Amplitude och Paradox gått ihop och skapat ett spel. Riktigt överraskad, och sålänge utvecklingen fortsätter såhär och spelet faktiskt når en vettig full release så kan det bli hur bra som helst!

Men detta....usch, nä tack.

Kul, detta måste jag testa!

RmK
Medlem

Låter ju hur coolt som helst men lite skeptisk till Funcom som många andra här. Conan Exiles har enorm potential men faller tyvärr ganska hårt på den extrema mängden buggar som finns i spelet och att funcom hellre lägger till nya skins istället för att fixa grunderna.

Kanske blir en chans för dem att göra rätt för sig dock, vi får se!

Medlem

Jo, Conan är ett bra överlevnad/coop-spel. Det här kan bli trevligt!

1
Skriv svar