Techland skjuter fram Dying Light 2-dlc till september

Robot
Techland skjuter fram Dying Light 2-dlc till september

"Förseningar" och "Dying Light" kilar stadigt.

#dying-light-2, #dying-light-2-stay-human


Medlem

Ni som spelat, vilken nivå håller storyn i spelet? Fått känslan av att den är rätt kass.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ni som spelat, vilken nivå håller storyn i spelet? Fått känslan av att den är rätt kass.

Kom ca halvvägs innan elden ring kom och störde. Men jag tycker storyn var helt ok för att vara ett spel.

Gameplay är väl den största anledningen för det spelet.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ni som spelat, vilken nivå håller storyn i spelet? Fått känslan av att den är rätt kass.

Den är kass.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ni som spelat, vilken nivå håller storyn i spelet? Fått känslan av att den är rätt kass.

Storyn är inge vidare, men vi hade superkul i coop.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tack för svar. Tråkigt då det är vad som drar ner första spelet för mig. Gameplay är bra men uppdrag och story är tråkiga.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag har spelat allt 3 ggr och det är fotfarande (suprise motherfucker)hoppas på att ha ett nytt genomspel med mer överaskningar.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Enartz:

Kom ca halvvägs innan elden ring kom och störde. Men jag tycker storyn var helt ok för att vara ett spel.

Gameplay är väl den största anledningen för det spelet.

Det är ett kul enkelt spel med massa coola grejjer att göra och det är inte elenring även om du försöker.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av BoyeNeE:

Den är kass.

Det är ett tidfördriv.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Freakon:

Tack för svar. Tråkigt då det är vad som drar ner första spelet för mig. Gameplay är bra men uppdrag och story är tråkiga.

Vad att begära från ett openworld singelspel.,för att vara vad det är så är det riktigt roligt att spela.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Är det sämre än ettan? Tyckte första var en riktigt trevlig mix av Mirror's Edge och Dead Island.

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Det är ett tidfördriv.

Ehh, okej? Och med det vill du säga, vad? För din kännedom har jag spenderat mer än 100 timmar med DL2, jag tycker att det är kalasroligt. Men att storyn är kass med platta, stereotypa och allt annat än minnesvärda karaktärer går inte att komma ifrån. Dialogvalen är de mest meningslösa jag upplevt i ett spel som på förhand skrytit om hur stort omspelningsvärde det har just tackvare hur ens val påverkar spelvärlden. Jag har genom spelets gång alltid valt det som snabbast möjligt avslutar den pågående föreställningen av horribla röstskådespelare och ansiktsanimationer. Tror aldrig att jag upplevt en större "mismatch" mellan röst och ansiktsanimation/motioncapture i ett spel tidigare.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Ni som spelat, vilken nivå håller storyn i spelet? Fått känslan av att den är rätt kass.

Helt okej inget att klaga över massa med intressanta sidequests


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Det är ett zombiespel med helt grym värld och gameplay.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Freakon:

Ni som spelat, vilken nivå håller storyn i spelet? Fått känslan av att den är rätt kass.

Skulle säga att storyn, och sidequests etc. är helt ok. Inget att skriva hem om, men den fyller sin funktion och driver spelet framåt på ett bra sätt.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Det är ett kul enkelt spel med massa coola grejjer att göra och det är inte elenring även om du försöker.

Vad har det med storyn att göra?

Gå till skolan istället för att spela tv-spel ❤️


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av Enartz:

Vad har det med storyn att göra?

Gå till skolan istället för att spela tv-spel ❤️

Jag har nog spelat data och tvspel längre än du är gammal.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

1
Skriv svar