Prey är gratis hos Epic till torsdag

Robot
Prey är gratis hos Epic till torsdag
Medlem

det från 3drealms är det bästa.

eld
Medlem

sci-fi action?

immersive sim ska det stå!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

det från 3drealms är det bästa.

De har ju dock ingenting med varandra att göra förutom just titeln (ett beslut jag aldrig kommer förstå mig på). Båda spelen är riktigt bra, bara på väldigt olika sätt.

Medlem

Umm, mysterietiteln är väl ändå NÄSTA vecka, titta på timern, 6 dagar 4 timmar och 40:ish minuter kvar as i type this.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Redaktör
Skrivet av Zymac:

Umm, mysterietiteln är väl ändå NÄSTA vecka, titta på timern, 6 dagar 4 timmar och 40:ish minuter kvar as i type this.

Slarvläsning! Fixat - tack.


signatur
Geeks Gaming

Ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Ta de medans ni kan.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Ta de medans ni kan.

Kanske skall ta och spela igenom det. Körde några timmar bara, men avinstallerade. Kommer inte ihåg varför haha.


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Inaktiv

Jag är mitt i min första genomspelning nu, väldigt trevligt spel. Påminner en del on BiosHock och SystemsHock spelen

Medlem

ej lirat än men ägde tydligen redan


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Ta de medans ni kan.

Instämmer till 100%.
Jag skulle dock vilja påstå att det är ett spel som bör spelas på så hög svårighetsgrad som man kan tolerera! Men inte för bragging rights eller spelelitism.
Utan för att på lätta svårighetsgrader kan spelet lätt bli en halvdan actionshooter med ett överflöd av resurser och massor av abilities som förvisso är tuffa men man inte behöver bry sig om, jag har sett flera som börjat spela det som ett actionspel men snabbt tröttnat? För det är inte där spelets styrkor ligger.

På högre svårigheter däremot blir spelet det mest välkomponerade upplevelsen jag haft! De lyckas blanda action, stealth och skräck sömlöst. Och tvingar fram att man experimenterar med alla vapen och abilities man kan få, resurshantering blir en kärna i spelet, utforskning och utnyttjande av banornas layout blir nödvändiga.

Medlem

Tycker det är lite dåligt av Epic att köra samma gratis spel flera gånger. Detta har jag redan plockat.

Medlem
Skrivet av ompalompa:

Jag skulle dock vilja påstå att det är ett spel som bör spelas på så hög svårighetsgrad som man kan tolerera! Men inte för bragging rights eller spelelitism.

Håller med till fullo. Det är som bäst när man är i underläge och får använda hjärnan lite för att klara sig relativt helskinnad och med ett adrenalinpåslag.

Att ”bara vara” människa gör också att det lutar mer åt skräckhållet vilket jag tycker blev mer spännande ovh roligare. Till skillnad från Dishonored som var blev roligare med det övernaturliga även och älskar båda spelen/serierna.

Medlem
Skrivet av robbis:

Tycker det är lite dåligt av Epic att köra samma gratis spel flera gånger. Detta har jag redan plockat.

Sjukt uselt!

Medlem
Skrivet av robbis:

Tycker det är lite dåligt av Epic att köra samma gratis spel flera gånger. Detta har jag redan plockat.

Själv tycker jag det är bra för jag missade Prey första gången.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Själv tycker jag det är bra för jag missade Prey första gången.

Ja då är det ju iofs bra Grattis... har själv inte hunnit köra det dock. För mycket spel, för lite tid...

Medlem

Prey är 2017 års bästa spel och en av dom absoluta höjdpunkterna från förra konsolgenerationen.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Sjukt uselt!

Åh nej! Ger dom bort ett spel gratis igen?! Fy fan för Epic!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det här är i min top 10 bästa spel nånsin.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kom ihåg att jag lånade det av en kompis tiden runt det kom ut och jag körde kanske 30 min och tyckte det inte var min grej alls...

Men sedan efter typ något år så fick jag ett ryck och testade det igen och fyfan va glad jag är att jag gjorde det...
Lätt top 10 bästa spel jag kört med. Riktigt spännnade och sjukt nice gameplay, rekommenderar det STARKT!

Även expansionen Mooncrash är riktigt bra, det är typ rouge like och det är fan min favorit genre! Testa även det!

1
Skriv svar