Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Medlem

Jag vet inte om jag kan kalla det för att spela, men jag håller på å tillverka en massa patches till star citizen då vi skall ha en bar citizen träff inom en snar framtid


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Forgotten Hope 2 som precis släppt en ny uppdatering! Vive la france!

Medlem

Shin Megami Tensei III på switchen.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag har börjat spela Blood Bowl 2, varit helt fast i två dagar. Hur kul som helst.

Har även köpt figurspelet och hoppas på att kunna hinna måla lite i helgen

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Jag skulle kunna döda för att vara i din sits. Vilket fantastiskt äventyr du har framför dig.

Riktigt lovande hittills!


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av Soulless:

Om jag får som jag vill Talisman!
Annars är det nog nya HeroQuest på agendan.

Vad roligt!
Har ett gäng som brukar samlas spela lord of The ring, blir nog snart igen då det släppts ny expansion!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Eve online. Försöker bygga på min rattlesnake och har snart tjänat in även 500plex för ytterligare en månad som Omega. Men just nu är siktet inställt på två moduler som kommer göra fin åverkan på min DPS 😊

Tor
Medlem

Blir nog lite ftl och euden chronicle Rising mellan varven.

Skrivet av Flower Knight:

Jag har börjat spela Blood Bowl 2, varit helt fast i två dagar. Hur kul som helst.

Har även köpt figurspelet och hoppas på att kunna hinna måla lite i helgen

Välkommen till saltets hemvist där dubbelskallarna flödar som vin! Har en liten svensk liga som varit igång i 28 säsonger och typ fem år. Nu har vi precis dragit igång en ny säsong men du är välkommen att vara med nästa vända om du vill. Vi finns på fejjan, du kan även hitta länk till vår discord i gruppen: https://www.facebook.com/groups/pepeligan/?ref=share

Medlem

Songs of Conquest... Älskar det.

Medlem

Förhoppningsvis några timmar Stellaris nu på eftermiddagen och i morgon. Brukar tänka att jag ska spela en halvtimme då och då men det håller aldrig utan brukar bli ett par timmar. Synd att man har annat att göra också

Medlem

Det blir rätt mycket Rogue Legacy 2 för min del. Dock så hoppar jag mycket mellan Northgard, Age of Darkness & Warhammer 40k - Battlesector också. Sedan har jag börjat köra Remnant - From the Ashes igen då jag aldrig har spelat ut det

Skrivet av Soulless:

Om jag får som jag vill Talisman!

Är det kul? Jag har haft det i evigheter samt 4 extra nycklar i mitt inventory på Steam x)

Medlem
Skrivet av orkamera:

Det blir rätt mycket Rogue Legacy 2 för min del. Dock så hoppar jag mycket mellan Northgard, Age of Darkness & Warhammer 40k - Battlesector också. Sedan har jag börjat köra Remnant - From the Ashes igen då jag aldrig har spelat ut det

Är det kul? Jag har haft det i evigheter samt 4 extra nycklar i mitt inventory på Steam x)

Jag älskar brädspelet! Och den digitala adaptionen är riktigt bra, så gillar du det fysiska spelet lär du gilla digitala också!

Har du inte spelat något utav dem så beror det väl lite på, det är ett oerhört turbaserat och slumpmässigt äventyrsspel i fantasymiljö. Sanslöst slumpmässigt faktiskt, och karaktärerna är inte heller särskilt välbalanserade.
Det är ju även ett brädspel i grunden, och den digitala utgåvan är utformad som just ett brädspel, med spelpjäser, kort och tärningar.

Man brukar ju säga att det är resan och inte målet, och i min mening finns det inget bättre sätt att beskriva Talisman


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Bloodhunt (mot min vilja, jag VILL INTE tycka om det. Men jag tycker om det.) och Chaos Gate: Daemonhunters


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av robbis:

Songs of Conquest... Älskar det.

Jag har seriöst fastnat i det där alla brukar prata om "bara en runda till" D:


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Tor:

Blir nog lite ftl och euden chronicle Rising mellan varven.

Välkommen till saltets hemvist där dubbelskallarna flödar som vin! Har en liten svensk liga som varit igång i 28 säsonger och typ fem år. Nu har vi precis dragit igång en ny säsong men du är välkommen att vara med nästa vända om du vill. Vi finns på fejjan, du kan även hitta länk till vår discord i gruppen: https://www.facebook.com/groups/pepeligan/?ref=share

Vore skoj. Ska kika in gruppen

Medlem

Guild Wars 2 och Warhammer 40k Chaos gate, ska försöka hinna med lite Ground Branch också

Medlem

Det blir till att testa på PS+ spelen Tribes of Midgard och Curse of the dead gods.. Och lite Slay the spire ikväll

Medlem

It's not much, but it's honest work. - Farming Simulator 22

Medlem

det blev forza horizon 5 och raft


signatur

//monster

Medlem

X4: Foundations

Medlem

Efter att ha känt mig besviken över Star Citizens utvecklingstakt, rentav pessimistisk, så installerade jag det nyligen för första gången på två år. Och jäääklar vad kul jag haft. Nu börjar saker och ting komma på plats och det kittlar i kroppen när jag tänker på vad spelet är på väg att bli.

Inaktiv

Elex 2 på ps5

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag älskar brädspelet! Och den digitala adaptionen är riktigt bra, så gillar du det fysiska spelet lär du gilla digitala också!

Har du inte spelat något utav dem så beror det väl lite på, det är ett oerhört turbaserat och slumpmässigt äventyrsspel i fantasymiljö. Sanslöst slumpmässigt faktiskt, och karaktärerna är inte heller särskilt välbalanserade.
Det är ju även ett brädspel i grunden, och den digitala utgåvan är utformad som just ett brädspel, med spelpjäser, kort och tärningar.

Man brukar ju säga att det är resan och inte målet, och i min mening finns det inget bättre sätt att beskriva Talisman

Jag körde rätt mycket brädspel förr, va väl några år sedan nu när vi va inne på Arkham Horror & Eldritch Horror som tokar. Går det o köra Talisman själv eller är det bara kul med andra spelare?

Medlem

Stellaris. Testar nya Overlord expansionen.

Lite X4 Foundations.

Mer Star Ocean 5.

Medlem
Skrivet av orkamera:

Jag körde rätt mycket brädspel förr, va väl några år sedan nu när vi va inne på Arkham Horror & Eldritch Horror som tokar. Går det o köra Talisman själv eller är det bara kul med andra spelare?

Digitala spelet går att spela själv, nästan bara det jag gjort! Datorn styr dina motståndare, inte alltid så smarta men i ett spel så random som Talisman spelar det sällan någon större roll


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ska fortsätta med Xenoblade Chronicles.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Prey. Lirade det för några år sedan men klarade det inte. Väldigt bra lir men minns att jag fastnade på något ställe med massor av
av jobbiga fiender. Blev ragequit den gången. Får se om jag klarar mig bättre denna gång

Medlem

Blev Champions of Krynn till Amiga. Riktigt bra faktiskt och med en och annan twist 'n turn i storyn. Håller på att köra igenom alla AD&D-RPGs till Amiga. Hittills har jag klarat Eye of the Beholder 1 & 2 (också fantastiska spel)

Skrivet av Blackrabbit2:

Ska fortsätta med Xenoblade Chronicles.

Åhh, jag längtar till 3:an! Och så hoppas jag mot alla odds att X ska komma till Switch 😊

12
Skriv svar