Atlus frågar oss spelare om vi vill ha Persona på Xbox

Robot
Atlus frågar oss spelare om vi vill ha Persona på Xbox
Medlem

Men det skulle betyda att den försvinner från "The List".

Medlem

Shin Megami Tensei: Nine släpptes till Xbox i Japan.

Medlem

Grymma spel som borde finnas tillgängliga för alla.

Medlem

Vart är den givna pollen? Spelserien intresserar mig dock icke.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Vart är den givna pollen? Spelserien intresserar mig dock icke.

La in den som twitterlänk i artikeln också.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Verkar tyvärr som att undersökningen bara är för Nordamerika. Kan självklart ljuga och säga att man är från Nordamerika när prompten kommer upp, men vet inte om det finns någon egentlig kontrollmekanism.

Medlem

Bara lirat Persona 5 Royal och Strikers men fan vad gryma spel det är. Tycker det är så mysiga spel, hänga med sin crew liksom och sen lite Final Fantasy och Pokémon inslag. Ser fram emot 6an. Borde lira igenom 4an vid tillfälle men de tar sån jävla tid att ta sig igenom allt

Medlem

Släpp Persona 4 till fler format och inte bara pc!

Medlem

Riktigt bra spel som jag hoppas att fler kan få ta del av!
Hoppas vi i alla fall får ett Persona 6 utannonserat snart, det har ändå gått 6 år sedan Persona 5.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar