Se The Texas Chainsaw Massacre-spelet sida vid sida med filmen

Robot
Se The Texas Chainsaw Massacre-spelet sida vid sida med filmen

De har verkligen lyckats återskapa originalet från 1974.

#Sumo-digital, #The-texas-chainsaw-massacre


Medlem

Som superfan av gamla skräckklassiker ser jag fram emot denna - spelar förövrigt fortfarande Friday the 13th på C64


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Som superfan av gamla skräckklassiker ser jag fram emot denna - spelar förövrigt fortfarande Friday the 13th på C64

Rätt fina tider nu med överlevnadsskräck. Vi har Fredag den 13:e, Evil Dead, Predator, Alien och sen en mix i Dead by daylight.
Sen har du ju Until Dawn och kommande Quarry som är en homage till det.

Det är ju spel som man bara hade kunnat drömma om när man växte upp, likaså alla karaktärer i MK11.

Ska också bli intressant att se ifall det blir en nytändning i och med PSVR2, pallar spelarna med en så intensiv upplevelse?
3D-ljud och att spelen kommer kunna veta vad spelaren tittar på med eye-tracking kommer ju inte göra upplevelsen behagligare direkt

Medlem

dead by daylight ripoff med snygg grafik??? 😅


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

sjukt snyggt, svårt tro den till höger är ingame.

Medlem

Underbart och ser fram emot det men frasen "based on true events" får mig att gnissla tänder lite..

Medlem
Skrivet av Electrix:

Underbart och ser fram emot det men frasen "based on true events" får mig att gnissla tänder lite..

Haha, ja. Inspirationen till Leatherface kommer väl från Ed Gein, men att det är baserat på verkliga händelser är ändå ganska långsökt tycker jag


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Aesoprock:

Haha, ja. Inspirationen till Leatherface kommer väl från Ed Gein, men att det är baserat på verkliga händelser är ändå ganska långsökt tycker jag

Inte enligt marknadsföringen

Medlem
Skrivet av I_AM_GROOT:

dead by daylight ripoff med snygg grafik??? 😅

Lägg av, DbD var knappast först med den här typen av spel.

Medlem

Fantastiskt! Alldeles för längesen jag såg den nu, börjar bli dags igen. Även om Texas Chainsaw Massacre 2 med Dennis Hopper är den bästa och mest geniala av alla dom filmerna så har originalet en särskild plats i mitt hjärta 😁


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

1
Skriv svar