Evil Dead The Game - Söker spelare

Moderator | Testpilot
Evil Dead The Game - Söker spelare

Hej allesammans,

I Lördags körde jag en streamFZ Play där jag spelade Evil Dead The Game. En typ av "asymmetrical multiplayer game" likt Dead by Daylight och Friday the 13th The Game.

Den stora skillnaden gentemot de andra spelen är att man som överlevare samlar vapen och blir starkare under matchens gång samtidigt som man gör sitt bästa för att klara en drös av uppdrag för att i långa loppet vinna matchen.

En person tar kontroll över "Kandarian demon" som likt en spelledare (Dungeon master) i Dungeons and Dragons lägger fällor och bestämmer var fiender ska ligga i lur för att göra överlevarnas liv förjävliga. De gör allt i sin makt för att förhindra överlevarnas framfart.

Jag måste erkänna att jag tyckte spelet var riktigt kul. Evil Dead-universumet är fantastiskt och spelet har en hög underhålningsfaktor för mig. Därför skapar jag denna tråd för att se om fler personer på FZ har fått upp ögonen för spelet och om ni vill spela tillsammans.

Evil Dead The Game har crossplay så oavsett plattform kan vi lägga till varandra i spelet och sedan bjuda in till ett party och spela. Dropp gärna era namn här så tar vi en runda eller två I spelet och på Epic Games heter jag rizefall.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Försökte få kontakt med dig på discord men ooom någon annan vill spela så heter jag DKvarn, kör från PS.

För övrigt, tycker också spelet är riktigt roligt!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Har det, spelat det, gillar det. Tyvärr dåligt med tid.

Men Piddaun heter jag i spelet, kör på PC.

Moderator | Testpilot
Skrivet av DKvarn:

Försökte få kontakt med dig på discord men ooom någon annan vill spela så heter jag DKvarn, kör från PS.

För övrigt, tycker också spelet är riktigt roligt!

Jaså? Jag har då inte sett något PM än det du skickade ganska nyligen. Men då fortsätter vi där

Skrivet av piddau:

Har det, spelat det, gillar det. Tyvärr dåligt med tid.

Men Piddaun heter jag i spelet, kör på PC.

Fint! Jag har inte bäst med tid alla gånger heller men kan vara kul att kunna snacka och bjuda in varandra. Använder du Discord något? Tror det är lättare att hålla koll på varandra där med.

Står att du inte accepterar vänförfrågningar på Epic. Testa adda mig istället - rizefall.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Ska inhandla det snart så jag kan vara med och slakta demoner!


signatur

"Writer and Fighter"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ska inhandla det snart så jag kan vara med och slakta demoner!

Låter fint! Bara hojta när du fixat det


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Fint! Jag har inte bäst med tid alla gånger heller men kan vara kul att kunna snacka och bjuda in varandra. Använder du Discord något? Tror det är lättare att hålla koll på varandra där med.

Står att du inte accepterar vänförfrågningar på Epic. Testa adda mig istället - rizefall.

Absolut, jag använder discord! Piddau#7705

Just det... Min yngsta använder mitt konto att spela fortnite och han accepterar folk från höger o vänster så jag har fått stänga ner lite. Fixar när jag är på nästa gång

Moderator | Testpilot
Skrivet av piddau:

Absolut, jag använder discord! Piddau#7705

Just det... Min yngsta använder mitt konto att spela fortnite och han accepterar folk från höger o vänster så jag har fått stänga ner lite. Fixar när jag är på nästa gång

Ah! Ska försöka spela imorgon och i helgen. Vi testar då, och resten som jag lagt till!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar