Rapport: Bloober Team jobbade en gång i tiden på ett medeltida Alien-spel

Robot
Rapport: Bloober Team jobbade en gång i tiden på ett medeltida Alien-spel

Tänk Alien: Isolation, men med fler högafflar och sämre hygien.

#Alien, #Bloober-team


Medlem

Hade varit intressant och se hur de hade lyckats , inte precis som eldkastare var vanligt förekommande på medeltiden. Aliens under medeltiden måste ha fullkomligt dominerat den mänskliga rasen . Hö tak och dörrar gjorda utav trä ...


signatur

It´s a me

Medlem

Det här är fan en av dom bästa spelidéerna jag läst om, så sjukt besviken jag blev nu att det inte blev av


signatur

Videomupp

Medlem

Allt med Alien är bra. Ge mig mer spel! Och mer filmer!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Det här är fan en av dom bästa spelidéerna jag läst om, så sjukt besviken jag blev nu att det inte blev av

Exakt! Vem tog det här knasiga beslutet!?

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

Exakt! Vem tog det här knasiga beslutet!?

Det konstiga kan jag tycka är att Disney på allt annat varit helt superpå att bara ge folket vad dom vill ha. Mer Star wars? Mer Marvel TV serier? "Här, ta ALL THE STARWARSMARVEL!"

Men inte med Alien och Predator. Lite nytt på G i båda franschises förstås, men en sån här sak hade ju passat in som handen med handsken.

Om man nu inte arbetar på Alien Isolation 2...? För då kan jag se det krocka.


signatur

Videomupp

Medlem

fan vi behöver ett nytt alien spel efter isolation.

Ni borde läsa boken Alien Phalanx som utspelar sig i en exakt sådan här miljö.

Medlem

Fanns/finns det inte ett svenskutvecklat spel med aliens och vikingar?

Medlem
Skrivet av NiclasWestlake:

Hade varit intressant och se hur de hade lyckats , inte precis som eldkastare var vanligt förekommande på medeltiden. Aliens under medeltiden måste ha fullkomligt dominerat den mänskliga rasen . Hö tak och dörrar gjorda utav trä ...

...heliga handgranater...?

Inaktiv

Asså det skulle ju kunna bli sjukt nice. Om du som spelare vet att det är Aliens, men alla andra i spelvärlden tror att det är gudomliga väsen. Witcher 3 Alien mod next?

1
Skriv svar