Techland jobbar på ett action-rpg med fantasy-tema

Robot
Techland jobbar på ett action-rpg med fantasy-tema
Medlem

rpg <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mera rollspel i öppna världar? Jag kan inte hjälpa till med att skapa det, men jag kommer spela det.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

https://www.gematsu.com/2022/05/techland-developing-aaa-open-...

Verkar vara några "viktiga" personer från cdpr som joinar techland

Medlem

Kan bli intressant. Men känns lite väl tidigt att annonsera ut det om dom behöver hjälp med att bygga världen 🤪

Medlem

Om dom hade levererat med Dying Light 2 och antingen släppt, avbrutit eller hållt truten om Dead Island 2 så hade min pepp varit större än vad den är just nu.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av robbis:

Kan bli intressant. Men känns lite väl tidigt att annonsera ut det om dom behöver hjälp med att bygga världen 🤪

Man skulle kunna argumentera att det är den bästa möjliga tiden att slå på megafonen när man aktivt behöver hjälp för att skapa världen

Det är kanske vad det här är. Ett pressutskick som är menat att marknadsföra sig till utvecklaren och inte till konsumenten.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det har blivit otroligt vanligt att spelstudior annonserar vilka spel de ska börja jobba på (Blizzards survival IP, Crysis 4), och det är enbart för att locka till sig utvecklare, inte till för potentiella kunder då spelet antagligen ligger 3-5 år fram i tiden.

Medlem

Spännande! Klarade för övrigt Dying Light 2 igår till Steam efter en rejält dryg o utdragen bossfight i slutet. Ja var helt färdig efter det slagsmålet. Annars var spelet bra. Som ettan varken mer eller mindre.
Gillar TechLand™ så ett RPG ser jag fram emot.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Spännande! Klarade för övrigt Dying Light 2 igår till Steam efter en rejält dryg o utdragen bossfight i slutet. Ja var helt färdig efter det slagsmålet. Annars var spelet bra. Som ettan varken mer eller mindre.
Gillar TechLand™ så ett RPG ser jag fram emot.

mm den var seg satte ner svårhetsgraden till easy bara för att blir kvitt det.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Va, en ny värld? Gud så 2015! Återvinna och piffa på gamla titlar är det nya svarta.

1
Skriv svar