Nu har Hogwarts Legacy en officiell ASMR-video

Robot
Nu har Hogwarts Legacy en officiell ASMR-video

Spendera en regnig natt på skolans ägor.

#Avalanche-software, #Hogwarts-legacy


Medlem

Inget Harry Potter fan men detta ser verkligen mysigt och intressant ut. Nästan värt att köpa en series x för att kunna spela det lättare på TVn... inget spel man vill sitta framför den lilla skärmen och spela.

Medlem

Önskar den var lite längre då jag inte hinner somna på 20 minuter. Just nu brukar jag lyssna på en 10 timmar lång video av regn på biltak. Det ger mig någon slags känsla av trygghet från när man var barn och sov i bilen under en lång bilresa. Mycket behagligt!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Trevligt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

trevligt med riktig ASMR, och inte en sådär jävla viskande munljudsmaskande röst, sånt skit har precis motsatt effekt på mig, jag blir uppjagad o stressad o irriterad av sånt äckel.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Meh, var ju bara regn och såna finns det tusentals av. Hade varit trevligare om det var lite Harry Potter-känsla med inlagda ljud då och då som är signifikativa med det universumet.

Chefredaktör
Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Önskar den var lite längre då jag inte hinner somna på 20 minuter. Just nu brukar jag lyssna på en 10 timmar lång video av regn på biltak. Det ger mig någon slags känsla av trygghet från när man var barn och sov i bilen under en lång bilresa. Mycket behagligt!

Du kan loopa videos på YouTube.

Medlem

Det här ser verkligen skitmysigt ut. Jag hoppas bara att det är kul att spela också.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Jag brukar somna till denna nästan varje natt: https://www.youtube.com/watch?v=KDJjrRVik5o

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Önskar den var lite längre då jag inte hinner somna på 20 minuter. Just nu brukar jag lyssna på en 10 timmar lång video av regn på biltak. Det ger mig någon slags känsla av trygghet från när man var barn och sov i bilen under en lång bilresa. Mycket behagligt!

Brukar ta sånna här med fast med black screen i titeln

1
Skriv svar