Den stora Lost Ark-tråden

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Riktigt bra patch. Tröttnade en del vid 1370 ilvl pga grind men nu verkar det som man får mycket mer mats och inte lika tråkig grind. Topp!

Jao, det har varit en hel del events och olika rewards som gett mycket mer mats än förut. De vill helt klart ha upp alla till T3 så snart som möjligt.

En annan nyhet är att deras väldigt omtyckta director nu valt att lämna, får hoppas att någon värdig tar över
https://forums.playlostark.com/t/a-big-thank-you-to-director-...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jao, det har varit en hel del events och olika rewards som gett mycket mer mats än förut. De vill helt klart ha upp alla till T3 så snart som möjligt.

En annan nyhet är att deras väldigt omtyckta director nu valt att lämna, får hoppas att någon värdig tar över
https://forums.playlostark.com/t/a-big-thank-you-to-director-...

Det var framförallt på T3 jag tröttnade, hoppas denna patch gjorde det bättre, får testa i helgen eller något.

Medlem
Skrivet av noreason:

Det var framförallt på T3 jag tröttnade, hoppas denna patch gjorde det bättre, får testa i helgen eller något.

Om det var T3 generellt du tröttnade på så kommer antagligen inget ändras för dig. Däremot finns det mycket annat än iLvl-grinding man kan göra för lite omväxling


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Någon med i någon aktiv svensk guild som kör legion? Är 1430 artillerist och letar ny guild på Thirain servern

Medlem

Intresset i Sverige verkar inte jättestort för Lost Ark I alla fall om man ska ta denna tråden som måttstock.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Någon med i någon aktiv svensk guild som kör legion? Är 1430 artillerist och letar ny guild på Thirain servern

Vi e på tihrain och är väl en 6-7 aktiva kvar. Jag är själv lite för upptagen för att hinna spela alls atm, men så är jag bara 1402.5 gearscore också. Men dom aktiva tror jag är 1430-1490~ spannet och jobbar på valtan hardmode med randoms som fyller upp via party finder.

Ska jag höra efter?

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Vi e på tihrain och är väl en 6-7 aktiva kvar. Jag är själv lite för upptagen för att hinna spela alls atm, men så är jag bara 1402.5 gearscore också. Men dom aktiva tror jag är 1430-1490~ spannet och jobbar på valtan hardmode med randoms som fyller upp via party finder.

Ska jag höra efter?

Söker någon med lite mer folk aktiva

Medlem
Skrivet av Karmak:

Söker någon med lite mer folk aktiva

Okej, lycka till

Obe
Medlem

Letar efter en aktiv klan
Server: Zinnervale

Medlem
Skrivet av Obe:

Letar efter en aktiv klan
Server: Zinnervale

Kan rekommendera den stora Lost Ark Discord-servern, där man har en kanal för rekrytering. Gissar på att det inte är jättemånga kvar här som spelar.

https://discord.gg/lostark


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skriv svar