Medlem
20-årsfest.

Jo, det är så att jag om några veckor fyller 20 och jag känner mig ganska fattig på idéer på vad man kan göra. Vill helst undvika att det blir som vilken helgkväll som helst där man har förfest någonstans och sen sticker ut på nån krog eller klubb efteråt.

Så det jag vädjar efter är förslag på vad man kan hitta på? Gärna i kombination med något roligt och ovanligt man kan göra på dagen och nån form av fest eller liknande på kvällen. Det senare ska helst vara alkoholrelaterat. : p

Så shoot! Vilka förslag som helst uppskattas.

Inaktiv
Medlem

*brainstormar lite snabbt och öser ur lite ord*

Airsoft
Paintball
Go-Cart
Biljard
Äventyrsbad
Bio
Restaurangbesök


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Var på 20-årsfest i helgen där han som fyllde år bjöd 30 personer på en restaurangmiddag samt att han hyrde stället så att vi var ensamma där hela kvällen. Blev väldigt lyckat men kan tänka mig att det blev förbannat dyrt också.

Medlem

Strippklubb kanske inte är så bra så...

Paintball =D


signatur

Rawr

Medlem

Kan inte tänka mig nåt värre och mer förnedrande än att gå på strippklubb.

Hemmafest. Alltid bäst. Fixa lite plockemat av olika slag, brukar inte bli så dyrt heller. Sen kan du låta gamla konsolerna stå framme med Duck hunt, och kanske nåt nyare med Singstar, Rock Band, Guitar hero, osv.

Sen fixar du även en bra playlist som DU vill ha, så låser du datorn sen. Det är ju ändå din fest!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar