Skate 3 rullar ut i maj

Robot
Medlem
Skate 3 rullar ut i maj

Älskar verkligen Skate 1 och 2 men har tyckt alla Skate 3 videos hitills har sett lite veka ut. Den här var dock trevlig med frysa-i-luften grejen så man kan få lite mer airtime att lära sig tricks med, samt den där grejen som ritar ut hur man rörde joysticken. Tycker dock fortfarande det ser lite tomt ut i spelvärlden i de flesta videos.

Inaktiv

Skulle vilja att soundtracken till Skate 2 (och 3) dök upp på Spotify. Har visserligen inte hört dem, men 1:ans soundtrack, som finns på Spotify, är najs.

Medlem

Första Skate 3 videon som faktiskt fick mig sugen på att köpa det. Fast avvaktar nog lite efter release.

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Skulle vilja att soundtracken till Skate 2 (och 3) dök upp på Spotify. Har visserligen inte hört dem, men 1:ans soundtrack, som finns på Spotify, är najs.

Håller med!

Förövrig så kommer jag nog köpa det dirr.

Medlem

Tycker att nya träningsgrejen när man fryser fast i luften suger. Jag vill inte ha nått jävla arkad-skate som Tony Hawk! Det är bra dock att man kan välja att köra på hardcore så att man inte hoppar 2 meter upp i luften när man gör tricks..

Kommer att köpa det när det släpps, har alltid älskar Skate spelen och jag älskar att göra filmer också

Medlem

Nice.

Skate 2 i Hall of Meat är det ultimata partyspelet. ^^

1
Skriv svar