Fragzone-Fredag pausar p.g.a. syk, men det här spelar FZ i helgen

Robot
Fragzone-Fredag pausar p.g.a. syk, men det här spelar FZ i helgen

Ingen spelar Dolmen - har det fått slak-sida?

#fragzone-fredag, #helgtips, #spelhelg


Medlem

Blir Star Citizen för min del då Invictus Week börjar idag.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Blir Star Citizen för min del då Invictus Week börjar idag.

Jag nöjer mej med att följa andras streamar i helgen. Väntar främst på 3.18 då det hintats om att reclaimern kan få möjligheterna till salvaging. En lååång väntan från 2014 att kunna nyttja denna best 😁


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Inte hemma blir väll spela hades eller nått på switchen och längta efter Steam Deck


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det blir Elder Scrolls Online för min del. Tar det lugnt och lyssnar på dialogerna medan jag utforskar olika zoner. Tar mig an Thieves Guild just nu.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av Molotov:

Inte hemma blir väll spela hades eller nått på switchen och längta efter Steam Deck

Trist att det tar sån tid. Var du inte ute i rätt god tid med din bokning?

Medlem

Det blir switch Sports på nintendo switch, galet kul med ett par glas vin I kroppen.
Kanske lite Flight simulator också, Sundsvall-Luleå flight.

Medlem

Star Citizen för hela slanten. Det kommer bli mycket aktivitet runt det nya eventet på Orison och även lite planerade org events.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Redaktör
Skrivet av Gurra80:

Det blir switch Sports på nintendo switch, galet kul med ett par glas vin I kroppen.
Kanske lite Flight simulator också, Sundsvall-Luleå flight.

Den där helgplanen får med berömt godkänt!


signatur
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Trist att det tar sån tid. Var du inte ute i rätt god tid med din bokning?

Jo och det kändes som man fallit mellan stolarna då folk som bokat efter mig fått köpa, men jag fick faktiskt slutföra mitt köp igår. så nästa vecka kanske man har den


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Molotov:

Jo och det kändes som man fallit mellan stolarna men jag fick faktiskt slutföra mitt köp igår. så nästa vecka kanske man har den

A men fan vad skönt. Har varit grymt sugen själv, men kan inte riktigt motivera det eftersom jag sitter hemma 90 % av tiden

Medlem

Jag kommer testa MultiVersus då jag fick en inbjudan till det.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

A men fan vad skönt. Har varit grymt sugen själv, men kan inte riktigt motivera det eftersom jag sitter hemma 90 % av tiden

Nej den är ju inte gratis om man säger så


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

FM-guru
F.d. Sisyr

Lutar åt att testa Wartales. Spelat en väldans massa Battle Brothers ända sedan det kom, så det är väl dags att testa denna Battle Brothers-kopia som dessutom sägs vara på en liknande nivå.

Medlem

Kommer bygga en dinopark i Jurassic World 2.

Medlem

Precis kaufat ny tv och inte spelat The Last of Us, så jag betar av att göra listan! Krya och god helg på er!

Medlem

Jag kommer spela intresserad när jag och sambon har planering inför bröllop men tänka på att jag borde levla min barbar i D2R...


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Har vigt helgen åt att döda en viss kvinna med svärd i Elden ring ( Ni som vet ni vet). Får se hur lång tid det tar...

Medlem

Äntligen Ledig helg & kommande vecka..
Ska kanske spela "skrattar du förlorar du´s kortspel men frugan och "lite" ÖL)
Ska även gå igenom och kolla om vi missat några Gamepass släpp

Trevlig Spelhelg.

Jocke: Hoppas din man cold går över fort (kan vara gubballergi, tryck en clarityn och testa)


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Jag kommer spela intresserad när jag och sambon har planering inför bröllop men tänka på att jag borde levla min barbar i D2R...

haha, blev ungefär samma när jag satt på sambons syrras födelsedagskalas, tänkte hela dagen på hur jag skulle bygga runorna för att optimera mina karaktärer i D2R


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör
Skrivet av Kleptomaniac:

Jag kommer spela intresserad när jag och sambon har planering inför bröllop men tänka på att jag borde levla min barbar i D2R...

Haha! Se till att sambon inte läser detta, annars kan bröllopet bli inställt...


signatur
Medlem

Fortsätter med Songs of Conquest och Dune: Spice war!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Typiskt när man själv är sjuk och äntligen såg framemot att se det live

Aja, själv lirar jag nog vidare i sjuksängen med Songs of Conquest på Steamdecken!

Krya på er!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Mer Stellaris overlord.
Sedan lite klassiker på Switch. Främst Kadokawas God Wars (SRPG).
Är på Grinding humör så till det så blir det Vita spelet Dungeon Travelers 2 från Sting entertaainment (Aquaplus)
Sedan blir det nog en ny playthrough av Tears to Tiara 2 på PS3. Även det ett SRPG från Aquaplus studion Leaf

International
Man of Mystery

Installerar gamla och nya spel på Steamdecket och njuter av hur mycket bra man har ändå som borde spelas.. nu senast testade jag gamla Mordheim.

Men jag kommer nog iallfall spendera större delen av spelhelgen med Elden Ring, märkligt hur underbart fast jag är i det där spelet!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

KoP
Medlem

Lite Minecraft men mestadels blir man nog sittandes framför A500 Minin och nu när den dessutom fått stöd för adf-filer så har den blivit ännu bättre!

Så där lär väl bli allt ifrån Cannon Fodder till The Settlers i helgen.

Medlem
Skrivet av magma:

haha, blev ungefär samma när jag satt på sambons syrras födelsedagskalas, tänkte hela dagen på hur jag skulle bygga runorna för att optimera mina karaktärer i D2R

Och kvinnor säger att män inte kan multitaska...?

Skrivet av Tomas Helenius:

Haha! Se till att sambon inte läser detta, annars kan bröllopet bli inställt...

Hon hittar aldrig hit! Detta är min sista enskilda plats i hela världen så jag behåller nog den för mig själv!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Mer Stellaris overlord.
Sedan lite klassiker på Switch. Främst Kadokawas God Wars (SRPG).
Är på Grinding humör så till det så blir det Vita spelet Dungeon Travelers 2 från Sting entertaainment (Aquaplus)
Sedan blir det nog en ny playthrough av Tears to Tiara 2 på PS3. Även det ett SRPG från Aquaplus studion Leaf

Det var till att vara hipster...

Personligen ska jag rodda ihop något byggprojekt i Dalarna, och om tid finnes blir det Nioh 2. Så frustrerande, svårt, enerverande, grindigt och alldeles alldeles underbart.

Gen
Medlem

Med tanke på att det är FF (fru fritt) denna helgen så ska jag försöka varva Prey som ligger i min Steam backlog. Har kommit halvvägs så det borde inte vara några problem. Sen blir det antingen köra vidare på Ni No Kuni 2 på PS5an eller ladda ner D2R.

Medlem

V Rising, väldigt beroendeframkallande spel men också väldigt roligt!

12
Skriv svar