Söker titel på en film

Medlem
Söker titel på en film

Hej

Kollade häromdagen på Vakna med The Voice, och dem gjorde en liten grej på en gäst där, beroende på hur många som besökte The Voice hemsida så skulle hon få ett antal kokosbollar upptryckt i ansiktet.

Själva den grejen, hur många som besökte hemsidan, hade dem tydligen fått ifrån en film, där en psykopat kidnappade folk och satte dem framför en kamera och streamade det på en hemsida, och ju fler som besökte hemsidan, ju mer smärta blev det för personen framför kameran.

Så min fråga är då, vad är titeln på denna film? Och är den något att se?

Medlem

Kan det vara den där spanska filmen "[REC]", eller vad den hette. Det kom en jänkar-remake för inte så länge sen men jag vet inte vad den heter dessvärre.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Kan det vara den där spanska filmen "[REC]", eller vad den hette. Det kom en jänkar-remake för inte så länge sen men jag vet inte vad den heter dessvärre.

[REC] kan det inte vara. Låter mer som SAW eller One Missed Call.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Nej nej, filmen heter Untraceable, och ja, är värd att se tycker jag.

Medlem
Skrivet av Ickeananaspåpizzan:

Nej nej, filmen heter Untraceable, och ja, är värd att se tycker jag.

Tack för hjälpen

Apropå [Rec], bra film tycker jag, väldigt creepy på sina ställen, spec. mot slutet

Quarantine heter remaken förövrigt, inte alls lika bra, trotts att det är exakt samma film, i princip...

Medlem

Btw, såg nyss Frostbiten, någon annan här som tycker att den filmen är totalt värdelös? Dåligt skådespeleri, varken läskig eller rolig, absolut inget var bra, jag vill ha tillbaka min förlorade tid tog mig trotts allt igenom skiten... herregud...

Medlem

Aah ok - jag fetgissade bara hehe. Har inte sett nån av dom. =P


signatur
1
Skriv svar