Serj Tankian från System of a Down gör musik till Metal: Hellsinger

Robot
Serj Tankian från System of a Down gör musik till Metal: Hellsinger
Medlem

Fint


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Skönt, då vet man ju att det inte kan bli dåligt!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Serj Tankian är en av många legender inom musikvärlden Det blir grym det här!

Medlem

Detta gick precis från "meh" till en must have. Wow!

Medlem

SOAD <3


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

För er som inte kanske har koll så är SOAD i princip nerlagd för att Serj Tankian inte ville skapa mer musik i SOAD stuket. Serj Tankian har kört solo i många år och är på ett sätt ganska likt SOAD men ändå inte.

Medlem

System of a down, nu metal och låtar om asiatiska rätter? ifall jag kommer ihåg rätt?

Medlem

Trummorna i låtarna spelar den svenska och svingrymma Adam Janzi, som är trummis i det Dansk/Svenska progmetalbandet VOLA


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av YmerXE:

System of a down, nu metal och låtar om asiatiska rätter? ifall jag kommer ihåg rätt?

Nja, namnet ja, men låten i sig handlar om självmord. Den skulle egentligen heta "Suicide", men det tyckte skivbolaget var lite för rått.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Att ni inte nämner den bästa sångaren!!!
Mikael Stanne!

Medlem

Herrejävlar

Inte hört något om detta spel tidigare men det är ju härligt att få en musiknyhet med mängder av musiker man faktiskt tycker om och inte bara ständigt matas med pop producerad enligt löpandbandprincipen. Det enda minuset är väl då att det inte är ett spel för mig

Skribent
Skrivet av MisterMarshall:

Att ni inte nämner den bästa sångaren!!!
Mikael Stanne!

Hehe, åtgärdat

Medlem

Har tröttnat lite på denna studio efter att en person som jobbar med spelet verkar sitta och spy galla över allt & alla på twitter.

Medlem
Skrivet av jehuty:

För er som inte kanske har koll så är SOAD i princip nerlagd för att Serj Tankian inte ville skapa mer musik i SOAD stuket. Serj Tankian har kört solo i många år och är på ett sätt ganska likt SOAD men ändå inte.

Nja, dom har kommit igång så smått igen. Släppte ny musik 2020, två låtar bara visserligen men var riktigt bra. Dom körde några konserter i USA i början av året nu och jag har för mig att dom var inplanerade i Sverige innan en viss pandemi satte stopp


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Nja, dom har kommit igång så smått igen. Släppte ny musik 2020, två låtar bara visserligen men var riktigt bra. Dom körde några konserter i USA i början av året nu och jag har för mig att dom var inplanerade i Sverige innan en viss pandemi satte stopp

What?! Det visste jag inte! Får kolla upp låtarna och se om det finns nya planer för Sverige

Medlem

18 tummar upp

Moderator
Medlem

Serj Tankian är en legend.

1
Skriv svar