Fragzone-Fredag pausar p.g.a. syk, men det här spelar FZ i helgen

It's not a lake, it's an ocean

Håller på och renoverar sovrummet så det blir ganska lite spelat. Ska avsluta The Artful Escape och sedan får vi se. Lite sugen på att hoppa in i något större nu, typ Ghost of Tsushima.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Microsoft Flight simulator, blir en långtur NZAA-RJAA under natten.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Äntligen fått Seigengrat-bågen i ff12 remake och klarat trial mode så får blir något mer icke-grindigt spel i form av nya Kirby till Nintendo Switch :). Annars väldigt sugen på att springa iväg och köpa amiga 500 mini men backloggen är så stor att jag inte borde ägna mig åt nostalgi 😀.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Backloggens befriare

Lallar vidare i Elden Ring!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

God of war (pc)

Medlem

Wasteland 3 🙂
Köpte den igår på Playstation Store rean. Colorado Collection med all dlc, bra pris

Medlem
Skrivet av Gurra80:

Det blir switch Sports på nintendo switch, galet kul med ett par glas vin I kroppen.
Kanske lite Flight simulator också, Sundsvall-Luleå flight.

Ja det är riktigt roligt Switch Sports, det blir det här ikväll och sen lite Returnal.

Medlem

V Rising. Har spelat det non stop sedan jag skaffade det x)

Medlem

överväger borderlands 3 då det är gratis på epic nu, annars blire nog forza horizon 5


signatur

//monster

Medlem

Xenoblade Chronicles och så tänkte jag prova Stardew Valley.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Dolmen och Halo

Medlem

Idag ska jag tvinga mig själv att göra lite sido-uppdrag i Yakuza 6. Är väldigt nära platinum trofén men shit vad tråkiga dessa spel kan bli

Medlem

Har nyss tagit mig igenom AssCreed: Origins, och startade i helgen upp AssCreed: Odyssey.
Har haft alla de tre senaste spelen liggandes men inte fått tummen ur att klara ut något av dessa, så det blir det bot på nu.

Håller även på att levla upp min nya paladin inför Dragonflight,
Blir till att byta main från MM-hunter på Horde, till prot paladin på Alliance.
WoW is one hell of a drug.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

12
Skriv svar