Metro 2033 - se lanseringsfilmen

Robot
Medlem
Metro 2033 - se lanseringsfilmen

Dem sände mitt exemplar från Game idag så imorgon skall här njutas.

Medlem

Otroligt bra spel och ser tamefan as snyggt ut på PC om man har lite kräm. Tror inte något sett så här snyggt ut sedan Crysis.

Inaktiv

Fy fan vilken känsla det verkar vara i spelet, bättre än stalker : /
nu saknas bara ett GTX 480, väntar tills det är släppt innan jag testar spelet : )

Medlem

AI'n i spelet verkar inte vara helt på topp, men då har jag bara sett lite av spelet.
Så detta spel verkar vara det som kommer slita mig från familjen några extra dagar.

Inaktiv

http://www.youtube.com/watch?v=2tKJFyvusDU

Fast med gameplay från spelet.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Helt klart spännande.

Medlem

Snabb fråga: Varför använder de temat från 28 dagar senare? Har för mig att det är rätt "specifikt" temat för 28 dagar senare och inte bara en låt som används....

Inaktiv

Passar in rätt bra dock.

Medlem
Skrivet av Puddy:

Snabb fråga: Varför använder de temat från 28 dagar senare? Har för mig att det är rätt "specifikt" temat för 28 dagar senare och inte bara en låt som används....

För den passar bra?
Stämmer att den gjordes till 28 dagar senare, men den har varit med lite här och där om du kollar wikipedia:

[http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_House_-_In_a_Heartbeat]


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Har suttit och lirat hela dagen och en del igår,, kan säg att spelet är vansinnigt bra!! bland den bästa grafik jag har sett och man kan inte sluta spela de, 10/10 från mig.

Medlem

Ett ord :mums!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Mycket atmosfäriskt. Utan demo/benchmark vet jag dock inte om jag vågar köpa det.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Dem sände mitt exemplar från Game idag så imorgon skall här njutas.

Du kommer vänta tills fredag för att spela. Spelet är låst till steam. Enligt steam så släpps det inte förrän 19/3. Fick mitt ex i tisdags ,men går inte lira.

Medlem

Det här spelet måste jag testa.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av hansis:
Skrivet av AndyZedd:

Dem sände mitt exemplar från Game idag så imorgon skall här njutas.

Du kommer vänta tills fredag för att spela. Spelet är låst till steam. Enligt steam så släpps det inte förrän 19/3. Fick mitt ex i tisdags ,men går inte lira.

Beställde mitt ex till 360n. Tror inte det är lika där, eller??
Då får jag isåfall slaska på fodralet under tiden

Medlem

Härligt dåligt optimerat spel, kan inte ens starta spelet med 3 skärmar.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Härligt dåligt optimerat spel, kan inte ens starta spelet med 3 skärmar.

Dåligt optimerat? Du tror inte att det kan ha att göra med att din dator inte pallar av att köra 3x1920x1200 med ambient occlusion på allt det där och texturer på 2048x2048?

Skrivet av KlosterKatten:

Härligt dåligt optimerat spel, kan inte ens starta spelet med 3 skärmar.

Hahaha bästa kommentaren. ;):|


signatur
Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av KlosterKatten:

Härligt dåligt optimerat spel, kan inte ens starta spelet med 3 skärmar.

Dåligt optimerat? Du tror inte att det kan ha att göra med att din dator inte pallar av att köra 3x1920x1200 med ambient occlusion på allt det där och texturer på 2048x2048?

Nej jag tycker verkligen inte ett 5870 ska klara av spelet i dx10 på high i 5040x1050..

1680x1050x3 utan AA, utan AF och inte ens maxxat, och klarar inte ens av att gå in i menyn, andra spel klarar detta fint, är inte det dålig optimering så vette jag fan asså.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

http://i.imagehost.org/0949/Metro2033-HD5k.png

Nytt Crysis? Kommer det dröja 2 år innan det går att spela det ordentligt?


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av PingviN:

http://i.imagehost.org/0949/Metro2033-HD5k.png

Nytt Crysis? Kommer det dröja 2 år innan det går att spela det ordentligt?

Haha precis, i rest my case.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Herrejösses, vilket snyggt spel! Synd att jag inte kommer att ha en dator som pallar det under de närmsta åren =(

Stämningen ser ju riktigt underbart ut med!

Medlem

Tror Nv's 480 kommer göra sig bra i detta iom att det verkar riktigt bra på tesselation. Men den som lever får se.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Oj, trodde inte det skulle släppas redan


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Härligt dåligt optimerat spel, kan inte ens starta spelet med 3 skärmar.

Jaja... spelet är inte ens ute än och du klagar redan.. sluta spela pirat versioner!....

Får mitt ex på lördag via steam men kommer inte kunna spela förens tisdag då jag är tillbaka från Belgien...

Härliga miljöer, blir lite skeptisk till alla monster bara, går det inte att göra ett spel utan sådana tingestar?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Puddy:

Snabb fråga: Varför använder de temat från 28 dagar senare? Har för mig att det är rätt "specifikt" temat för 28 dagar senare och inte bara en låt som används....

hm, jag är lite osäker, men jag tror inte att låten gjordes för 28 dagar senare. det är ju godspeed you!... som gjort den och jag kan tänka mig att teamet bakom 28 dagar senare hörde med bandet om de kunde ta låtarna. men det kan även vara så att bandet gjorde låtarna för filmen. hursomhelst, bra film, bra musik, och förhoppningsvis bra spel,
men jag måste säga att animationerna på de där flygande monstrena såg riktigt klena ut. speciellt när den där som välte bilen flög iväg. såg ut som skit mer eller mindre, men resten verkar lovande.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av hansis:
Skrivet av AndyZedd:

Dem sände mitt exemplar från Game idag så imorgon skall här njutas.

Du kommer vänta tills fredag för att spela. Spelet är låst till steam. Enligt steam så släpps det inte förrän 19/3. Fick mitt ex i tisdags ,men går inte lira.

Beställde mitt ex till 360n. Tror inte det är lika där, eller??
Då får jag isåfall slaska på fodralet under tiden

Det tvivlar jag starkt på, bara stoppa i din xbox och njut
Tycker inte alls om att Steam ska blanda sig i och bestämma så mycket, har man spelet hos sig så borde man FFS få spela utan att de ska bry sig. Registrera via steam, bind via steam, måste installera stem. Steam = Bloatware
Steam är en av de stora anledningarna till att jag skaffade konsol, bara att spela utan internetkrav, aktiveringar och annan skit (EA, Activision, Steam m.fl.)

Medlem

Årets bästa spel hittills, det var länge sen jag njöt av ett spel så här mycket.

Däremot är det väldigt dåligt optimerat, mitt 5870+i5 750 orkar inte med.

12
Skriv svar