Warcraft Arcligt Rumble

Skribent
Skrivet av Kleptoman:

Förstår liksom inte varför ni inte kunde låta någon som gillar mobilspel att testa på spelet. Känns lite som att låta någon som avskyr sportspel att recensera FIFA?

Om du läst vad jag skrivit tidigare om just mobilspel är jag överlag positiv till detta. Just nu spelar jag till exempel Diablo Immortal (är en av de få som gillar det) och i helgen har jag även lirat XCOM Legends, som många verkar hata bara av uppsynen. Så jag skulle verkligen inte säga att jag hatar mobilspel.


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Sillgam:

Så spelet är roligt? Oväntat måste jag ändå säga.

Själva speldelen är faktiskt rätt underhållande. Om de sätter en pris på spelet och skippar microtransaktionerna skulle jag nog faktiskt kunna tänka mig att betala för det. Är ändå rätt roligt tidsfördriv förutom de uppenbara betalväggarna som nu finns.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Förstår liksom inte varför ni inte kunde låta någon som gillar mobilspel att testa på spelet. Känns lite som att låta någon som avskyr sportspel att recensera FIFA?

Ett sketet p2w mobilspel är just ett sketet p2w mobilspel oavsett vem som än testar det.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Förstår liksom inte varför ni inte kunde låta någon som gillar mobilspel att testa på spelet. Känns lite som att låta någon som avskyr sportspel att recensera FIFA?

Det där förstår jag inte...det är väl inte formatet som klämmer här utan betalningsmetodiken? Efterlyser du någon som gillar att betala tusentals kronor i månaden för att få spela ett dussinspel på mobilen?

Inaktiv
Medlem

Att denna p2w pest ska leta sig in i så många mobil spel.
Även om dom hinner balansera upp det till release är det ett spelförstörande moment.

MEG
Medlem

Illa men detta är tyvärr framtiden : (


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hm.. det är så otroligt synd med betalväggar för älskar ju Warcraft. Den tecknade stilen, att få besöka ett miniatyr-Azeroth och musiken är det jag velat ha om det skulle komma ett mobilt Warcraft. Jag kommer utan tvekan att testa det och ha det som spel på jobbtoan. Hoppas de har balanserat det tills dess.


signatur
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Förstår liksom inte varför ni inte kunde låta någon som gillar mobilspel att testa på spelet. Känns lite som att låta någon som avskyr sportspel att recensera FIFA?

Vem skulle denna människa vara? En person som gillar p2w cash grab mobilspel måste ju vara totalt sinnesförvirrad.

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Vem skulle denna människa vara? En person som gillar p2w cash grab mobilspel måste ju vara totalt sinnesförvirrad.

Du har inte en aning om vad du pratar om. Kan lova att du inte spelar mobilspel regelbundet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av MEG:

Illa men detta är tyvärr framtiden : (

Ärligt talat så tror jag det beror på vilka företag man väljer att följa i framtiden. Jag är inte längre intresserad av att köpa Blizzards spel, och jag fullkomligen älskar Starcraft (köpte en av deras noveller) men tvåan får ha blivit det sista. Ifall jag hör upprättelse för anställda och Blizzard inte längre styrs av pengakåta aktieägare som verkligen inte bryr sig om företaget (det syns ju i katalogen) så... då kan jag ta mig en titt på dem igen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Du har inte en aning om vad du pratar om. Kan lova att du inte spelar mobilspel regelbundet.

Jag spelar mobilspel ibland och kan bekräfta att 1) Blizzards spel låter precis lika kul som Candy Crush Saga, 2) jag verkligen inte tycker om Candy Crush Saga och 3) det finns många riktigt roliga mobilspel nu för tiden. Detta lär inte bli ett av dem för mig. :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av MEG:

Illa men detta är tyvärr framtiden : (

Inte min framtid.

Medlem

Finns ju bra mobilspel där man inte är beroende av ekonomi EGENTLIGEN man kan ju spela Hearthstone utan en massa pengar egentligen om man bara spelar for fun. Pokemon Go funkar ju bra som mobilspel också där man kan casha in in-game coins for att shoppa. Att de gör så här med Warcraft som låter mer som en betalvägg är jäkligt trist, hade gärna hoppat på det men de man hört får en att säga nej.

12
Skriv svar