Diskutera: Du är Rockstar-chef - vad blir nästa spel?

Medlem

1. Helt dela GTA online från singelplayer-spelen - så att det går att göra olika kartor till dem över tid. GTA online kommer tråkigt nog fortsätta vara kassakon och därför få mest kärlek. Men man kommer som GTA 6 spelare inte behöva betala för multiplayer / GTA Online spelare inte betala för GTA 6 osv

2. Börja kolla på nån slags Max Payne projekt tillsammans med Remedy. Antagligen ett nytt spel, men kanske inte exakt vad man tänkt sig. Mer pussel i skjutandet på något vis? Kanske nån bra twist på att det är typ 20 år senare!

3. Det är dags för något nytt. Precis som Bully, The Warriors och Manhunt var lite mindre spel som testade nya och intressanta idéer så ska det typ varje år komma ett lite mindre spel som undersöker vad rockstar kan göra med spelmediet. En roadtrip om bankrånare i sydstatsmiljö! Vampyrer i kinesisk Fantasy-miljö! Stadskupp mot en korrupt regering! Bully2 osv.

Medlem

Open world Star Wars. Tänk RDR2 men på en planet i Star Wars-miljö. Expansioner till andra planeter.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Man ser varför cod och disney funkar när man läser hur otroligt kreativa gemene gamer är lol


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Ett nytt episkt manhunt, det behövs mer ultravåld i spelvärlden. Helst rateat A 😍

Kontot avslutas

Jag skulle se till att det skulle komma en riktig remake av Grand Theft Auto: Vice City och Vice City Stories.
Med nya uppdrag, större stad och möjlighet att åka utanför staden.


signatur

ゼルダの城

Medlem

En variant av GTA V och Valorant - fast med fokus på multiplayer, modding och roleplay in game.

Medlem

PC gamer - The Movie - The Game


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av noyart:

Spelat första i vr?

Spelade ömsom vorpx och ömsom plattskärm.

Vorpx var så buggigt men det var ändå helt sjukt bra ibland. Nu finns Mother modden som nog gör det mer smärtfritt köra i vr även om den inte är klar

Alltid önskat att Rockstar skulle ta sig an WH40, skulle verkligen bli intressant..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag skulle satsa på mer bordtennis. Sen köpa Fifa-licensen och satsa på fotboll

Haha, det hade ju varit det ultimata. GTA VI: FIFA. Ta dig till toppen av den genomkorrupta världsfotbollen med hjälp av droger, vapen, våld och pengar.

Hade för övrigt blivit det mest verklighetstrogna FIFA:t hittills.

Medlem

Skulle sätta igång med GTA VI: Vice State direkt (dvs Florida-baserad GTA) som utspelas år 1988.
Sedan skulle följande projekt startas omgående:
Manhunt 3, Max Payne 4, ny Midnight Club, Bully 2, New York Noire (LA Noire uppföljare).
Minska på arbetet med GTA Online och öka arbetet på Red Ded Online samtidigt som nya projekt skapas.

6 studios till de nya projekten och resterande arbetar på GTA Online och Red Dead Online.

finns hur mycket som helst Rockstar hade kunnat sätta igång med men dock verkar det viktigare att mjölka pengar på GTA V än att skapa nya spel.

Medlem

Om jag hade varit Rockstar-chef skulle jag skapa ett GTA i europeisk gängmiljö likt Snabba Cash och Top Boy.

123
Skriv svar