Medlem
Travian.

Tjenox!

Skulle bara rekommendera ett skitkul webbspel.

Travian heter det och det är ett strategi spel som i grund och botten går ut på att få världsherravälde.

Finns sägert en dras sånna här spel men det skulle va kul om några från fz skulle joina och kanske starta en fz-allians!

Regga gör man sig här.:P

Eller om man vill vara lite schysst så kan ni gå igenom den länken och på så sätt gynna mig lite..:)

För att komma så nära varandra som möjligt så tror jag ni ska välja syd-väst, för där finns jag:D(tror jag)

Hejsvejjs.:up:


signatur

B lup

Medlem

jag avslutade precis idag speed-rundan, det var min sista travian spel.. för tidskrävande och tråkigt i längden när man har en massa byar och det enda man gör på dagarna är att skicka runt resurser och bygga soldater.. men visst är man arbetslös go for it

Spelat ett år, 2 servrar.. på första kom allyn 1:a, på andra kom allyn 2:a


signatur

thank you, come again

Medlem

Har faktiskt aldrig spelat Travian men spelade en jävla massa Tribal Wars tidigare både på .net och på .se och som jag har förstått det så är spelen rätt lika varandra?

Jag slutade pga att det tar upp så otroligt mycket tid när man spelar i toppen. Det finns i princip ingen gräns för hur mycket tid det går att lägga på det det hela.

1
Skriv svar