Racingrea på Steam - köp billiga bilspel

Robot
Racingrea på Steam - köp billiga bilspel

Målgång nästa vecka.


Medlem

Köp Wreckfest people!

Redaktör
Skrivet av Zidious G:

Köp Wreckfest people!

Vad han sa!


signatur
Medlem
Skrivet av Zidious G:

Köp Wreckfest people!

Skrivet av Tomas Helenius:

Vad han sa!

Ok 👍

Edit så där 🙂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Enda PC-racingspelet jag behöver. Byggde så långa banor att minnet inte räckte till ens på min 486a 😄

Medlem

GT Legends är helt klart bäst i den här samlingen. Det är riktigt sköj att slänga runt på lådbilen Lotus Cortina.

Avstängd

Det enda bilspel som verkat någorlunda intressant de senaste åren är BeamNG men det har varit i Early Access i drygt 100 år och aldrig varit på rea :/

Medlem
Skrivet av General White:

Det enda bilspel som verkat någorlunda intressant de senaste åren är BeamNG men det har varit i Early Access i drygt 100 år och aldrig varit på rea :/

BeamNG Drive är kul nör man vill simulera brutala trafikolyckor men jag saknar bra övrigt innehåll plus att det ofta känns som man förbereder mer än bara kör.
Men endå ett kul spel men känns fortfarande EA.
Alla moddar är ett plus också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Skrivet av GooGeL:

GT Legends är helt klart bäst i den här samlingen. Det är riktigt sköj att slänga runt på lådbilen Lotus Cortina.

Jag tyckte det hade åldrats en del när jag testade igen för några år sen. Men ett riktigt bra spel är det, med fantastiska bilar. Lätt värt pengarna.


signatur
Medlem
Skrivet av Zidious G:

Köp Wreckfest people!

Skrivet av Tomas Helenius:

Vad han sa!

Vad de sa!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av General White:

Det enda bilspel som verkat någorlunda intressant de senaste åren är BeamNG men det har varit i Early Access i drygt 100 år och aldrig varit på rea :/

Det är ju på rea exakt just nu, i denna rea 😁

Medlem
Skrivet av androsynth:

https://youtu.be/-hKK4_gvOS0

Enda PC-racingspelet jag behöver. Byggde så långa banor att minnet inte räckte till ens på min 486a 😄

Amagaaad! Många timmar har plöjts ned där! Om man inte vill spela Trackmania, vad är då det närmaste man kommer om man lira något liknande som är släppt hyffsat nyligen?

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Amagaaad! Många timmar har plöjts ned där! Om man inte vill spela Trackmania, vad är då det närmaste man kommer om man lira något liknande som är släppt hyffsat nyligen?

Det skulle vara Crashday då. De satsade mycket av krutet på en ban-editor snarlik den i Stunts. Tyvärr tycker jag vapen var fullkomligt överflödigt i spelet. Och har inte skaffat remastern, så kan inte svara för hur det funkar nu för tiden..

Medlem

Bra tips, några jag saknar i den listan.

Edit in,
Ja herregud, trött? Loggade in på Playstation Store, läsförståelsen är verkligen undermålig idag. (bjuder på den )
Står bara Steam och PC typ överallt.

Edit in 2,
Som sagt tack för tipsen, blev några nyinvesteringar.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

kom igen flera tips på bra bil som är ett måste ha i katalogen GT Legends vet jag är bra fast jag inte ens spelat det tror jag

1
Skriv svar