FZ Play - Vi ger bort Sniper Elite 5-spel!

Robot
FZ Play - Vi ger bort Sniper Elite 5-spel!
Moderator

Alltid kul med give away!!!

Moderator | Testpilot

Aldrig spelat de här spelen, men detta ser kul ut!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Chefredaktör

Badass!

Gnällkuk

Jag hade verkligen uppskattat om respektive streamare hade kunnat skriva ned sina tankar om spelet efter en stream, framförallt just i början!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

Jag hade verkligen uppskattat om respektive streamare hade kunnat skriva ned sina tankar om spelet efter en stream, framförallt just i början!

Håller med! Jag såg till att fixa det för min förra stream för folk som missade sändningen. Med andra ord borde det inte vara något problem för oss i stort att fixa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Chefredaktör
Skrivet av trickeh2k:

Jag hade verkligen uppskattat om respektive streamare hade kunnat skriva ned sina tankar om spelet efter en stream, framförallt just i början!

Toppenidé! Det ska vi börja med!

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Håller med! Jag såg till att fixa det för min förra stream för folk som missade sändningen. Med andra ord borde det inte vara något problem för oss i stort att fixa.

Tack, såg det! Brukar återbesöka trådarna då och då efter streams men ofta ekar det tomt.

Skrivet av Daniel Sjöholm:

Toppenidé! Det ska vi börja med!

När det gäller vissa spel som man är intresserade av är det ju alltid superintressant med andras intryck, framförallt när det handlar om spel där man inte vill se fulla kampanjuppdrag för att spoila sig själv.

Tror även det hade kunnat öka intresset att kolla i efterhand på andra spel/sessioner.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

jag uppskattade gårdagens stream. bra jobbat!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar