Video: spektakulärt avtäckande av Call of Duty: Modern Warfare 2:s släppdatum

Robot
Video: spektakulärt avtäckande av Call of Duty: Modern Warfare 2:s släppdatum
Medlem

Men vilken grafik! Man tror nästan det är på riktigt

Medlem

Lite nyfiken är jag faktiskt. MW-rebooten tycker jag att Infinity Ward faktiskt fått till något så när. Gillade kampanjen i första och ser fram emot andra!

Medlem

Har stora förhoppningar, måtte det inte förstöra det efter ett år som de gjort med nuvarande Modern Warfare/Warzone läge.

Gnällkuk
Skrivet av Monstertarzan:

Lite nyfiken är jag faktiskt. MW-rebooten tycker jag att Infinity Ward faktiskt fått till något så när. Gillade kampanjen i första och ser fram emot andra!

Länge sedan jag hade så kul och kände mig lite engagerad i en fps-kampanj! Vissa uppdrag höll riktigt hög kvalite!

Skrivet av Molnet2013:

Har stora förhoppningar, måtte det inte förstöra det efter ett år som de gjort med nuvarande Modern Warfare/Warzone läge.

Hur menar du med förstöra spelet efter ett år? Warzone är väl en av de största framgångarna för cod på år och dar?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Hur menar du med förstöra spelet efter ett år? Warzone är väl en av de största framgångarna för cod på år och dar?

När de "mergade" ihop Modern Warfare med cold war och sedan det ännu sämre vanguard i Warzone.
Till detta addar du betal skins som knappt syns i spelet.
Grundspelet är riktigt roligt, men det har varit långt ifrån felfria år.
(Buggar, fusk etc)

Medlem

Fattar inte, är detta en remake av Call of Duty: Modern Warfare 2 som släpptes år 2009?

EDIT: My bad. Jag tänkte på Call of Duty 4: Modern Warfare

Medlem

Det spekuleras även i att det kommer en trailer/gameplay 8 juni. Då det i ovan video finns ”J•8•22” skrivet på en container.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Är det en remake eller?

Gnällkuk
Skrivet av Molnet2013:

När de "mergade" ihop Modern Warfare med cold war och sedan det ännu sämre vanguard i Warzone.
Till detta addar du betal skins som knappt syns i spelet.
Grundspelet är riktigt roligt, men det har varit långt ifrån felfria år.
(Buggar, fusk etc)

Ah, okey tack! Lite svårt att hänga med vad som sker mellan åren Fusk känner jag till ha varit stora problem i omgångar dock, men det verkar tyvärr vara något som de aldrig får bukt med, oavsett spel :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inte sett/läst något. Vill inte se/läsa något heller. Vet att Infinity Ward gör världens bästa first person shooters. Plockar upp PS5-versionen på Webhallen efter jobbet.

Medlem

Call of Duty: Modern Warfare Remastered släpptes 2016 med multiplayer, Call of Duty®: Modern Warfare® 2 Campaign Remastered släpptes 2020. den nya modern warfare släpptes 2019. har inget att göra med tidigare mw och det är samma med den nya modern warfare 2 som kommer. 😀

1
Skriv svar