Rykte: Playstation visar sin laguppställning i september

Robot
Rykte: Playstation visar sin laguppställning i september

Inget Sony i sommarens spelfest - men blir det kanske Sly Cooper till hösten?

#e3, #playstation, #sly-cooper


Medlem

Det har ryktats om event från Sony nu ett tag fram och tillbaka.
Skulle bla innehålla PSVR2 med hårdvara och spelutannonseringar.
Frågan är om PSVR2 är ett eget event eller tillsammans med "vanliga" spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Rykten är att finns event i juni och september.
Ryktas också om state of play om psvr2 snart.
Men har ju varit rykten ändå sen november förra året.

Skribent

Event i september lär ha stort fokus på God of War: Ragnarök med maffig trailer + releasedatum. En del rykten har ju pekat mot release 30 september.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Nice. Hoppas på ett nytt Sly Cooper. Riktigt bra plattformsspel. Senaste Thieves in Time var ju ett tag sedan det kom. 2013 har jag för mig så det är ju verkligen dags nu.

Önskar SONY™ kunde släppa remaster trilogin på PlayStation 5 så man slipper koppla in PlayStation 3 för att lira de. Samma gäller även Ratchet & Clank Remaster trilogin. Jak & Daxter trilogin har de iaf redan styrt fram till PlayStation 4. Äger den dock bara på PS3.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det har varit så många rykten om Sony-event där de ska visa upp sitt tunga artilleri de senaste åren så jag tror inte på det förrän vi har ett officiellt datum!

1
Skriv svar